9 Reacties

15 dagen geleden

Ja ik heb dit ook heel erg. Vooral warm eten wat je dus goed ruikt. Ik merk dat ik bij bijv een cracker met kaas minder heb. Omdat dit ook niet zo erg ruikt. Misschien zulke dingen proberen of een salade

15 dagen geleden

Reactie op dannyck31

Ja ik heb dit ook heel erg. Vooral warm eten wat je dus goed ruikt. Ik merk ...
Ohja goeie idd. Thanks! ☺️

15 dagen geleden

De vaatwasser. Verschrikkelijk. Zelf ver uit de buurt blijven en je vriend de vaat laten doen ;-) Ik heb het zelf met zoete luchtjes. Brrrr zeep 🤢🤢 gelukkig is dat niet iets wat je op eet. 😅

15 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

De vaatwasser. Verschrikkelijk. Zelf ver uit de buurt blijven en je vriend ...
Haha ja mijn vriend doet idd vaak nu de vaat 🙈😂 Haha ik heb dan idd liever last van de luchtjes van zeep i.p.v eten. 😁

14 dagen geleden

Zo herkenbaar. Echt alles ruik ik zo extreem sterk..!

14 dagen geleden

Ik kan de koelkast niet meer open doen en walg van de lucht van m’n eigen huis! 😅🤢 (terwijl het huis echt heel schoon is hoor). Ik heb geen tip maar even uitzingen, het wordt nu wat minder (ben 10 weken)

14 dagen geleden

Herkenbaar! Ik heb het ook erg met bepaalde lichaamsgeuren. Niet heel handig met mijn werk op een middelbare school😂 even uitzitten, wordt snel genoeg weer beter!

14 dagen geleden

Bedankt allemaal! Stelt mij weer meer gerust dat het binnenkort weer minder word 🥰 nog even volhouden dan hihi

4 dagen geleden

Ik heb echt precies hetzelfde, ook wat ze hieronder benoemen met de koelkast en de vaatwasser… 🙈