19 Reacties
11 maanden geleden
Volg graag mee. Co sleeper matras kopen. Wacht nu nog even mee 😅 ik nooit over na gedacht zal ook niet weten waarom niet zal kunnen eigenlijk
11 maanden geleden
Reactie op Mei2001
Wij hebben earosleep matrassen voor in het wiegje en de ledikant
Bedankt voor je reactie, heb je hierbij ook gewoon een kruik gebruikt?
11 maanden geleden
Ik heb die van €59 of €69 (geheugen laat me even in de steek) van IKEA! Staat als een van de beste aangeschreven
11 maanden geleden
Reactie op Mei2001
Ik lees dit op de site van earosleep.
Dit is onze 1e dus weet ik nog niet h ...

Top dankjewel!
11 maanden geleden
Wij hebben de krummelur van de ikea. Was toentertijd de beste koop volgens consumentenbond en heeft prima zijn werk gedaan, gaat nu door voor een tweede ronde voor ons nieuwe kindje
Kruikjes gebruik je alleen aan het begin als je kindje zijn temperatuur nog niet zo goed kan regelen en het koud is. Daarna is het zoals eerder geplaatst is, belangrijk om een warm genoeg slaapzakje aan te trekken!
11 maanden geleden
Bij alle 3 de Aerosleep matrassen. Bij mijn schoonouders hebben we de himlavalv was toen de beste keuze volgens de consumentenbond. Allemaal prima. De topper van aerosleep raden ze af met kruiken in een bedje omdat het water als een kruik lekt daarin kan blijven staan. Gewoon de topper eruit halen in de kraamweek en dan is het probleem opgelost. Daarna hebben wij nooit meer kruiken gebruikt. (Zowieso niet met kind tegelijk in bed)Ik vind de toppers echt fantastisch voor als ze spugen of ongelukjes hadden kan heet worden gewassen. En het matras is nu na 5 jaar nog steeds schoon en stevig.
11 maanden geleden
Reactie op Mommy08
Bij alle 3 de Aerosleep matrassen. Bij mijn schoonouders hebben we de himl ...
Bedankt voor je duidelijke uitleg 🤗