19 Reacties

11 maanden geleden

Volg graag mee. Co sleeper matras kopen. Wacht nu nog even mee 😅 ik nooit over na gedacht zal ook niet weten waarom niet zal kunnen eigenlijk

11 maanden geleden

Wij hebben earosleep matrassen voor in het wiegje en de ledikant

11 maanden geleden

Reactie op Mei2001

Wij hebben earosleep matrassen voor in het wiegje en de ledikant
Bedankt voor je reactie, heb je hierbij ook gewoon een kruik gebruikt?

11 maanden geleden

Wij hebben gewoon een matras van ikea, niet te duur en helemaal prima. Ook gewoon met kruik gebruikt bij de oudste

11 maanden geleden

Wij hadden gewoon die van de Ikea en dan de wat duurdere variant (himlavalv), was in het jaar van geboorte van onze eerste de beste uit de test van de Consumentenbond.

11 maanden geleden

Reactie op Zus91

Wij hadden gewoon die van de Ikea en dan de wat duurdere variant (himlavalv ...
Deze hebben wij ook voor ons zoontje, echt een fijn matrasje en je kan de hoes wassen!

11 maanden geleden

Ik heb die van €59 of €69 (geheugen laat me even in de steek) van IKEA! Staat als een van de beste aangeschreven

11 maanden geleden

Reactie op Ylmzsumeyra

Bedankt voor je reactie, heb je hierbij ook gewoon een kruik gebruikt?
Ik lees dit op de site van earosleep. Dit is onze 1e dus weet ik nog niet helemaal hoe alles werkt.

11 maanden geleden

Reactie op Mei2001

Ik lees dit op de site van earosleep. Dit is onze 1e dus weet ik nog niet h ...
Top dankjewel!

11 maanden geleden

Wij hebben voor onze dochter destijds gewoon een Ikea matras gekocht de Himlavalv, fijne ervan is je kan de hoes er volledig afritsen en wassen mocht er een keer een ongelukje gebeuren. Goede hardheid ook voor de kleintjes

11 maanden geleden

Wij hebben de krummelur van de ikea. Was toentertijd de beste koop volgens consumentenbond en heeft prima zijn werk gedaan, gaat nu door voor een tweede ronde voor ons nieuwe kindje Kruikjes gebruik je alleen aan het begin als je kindje zijn temperatuur nog niet zo goed kan regelen en het koud is. Daarna is het zoals eerder geplaatst is, belangrijk om een warm genoeg slaapzakje aan te trekken!

11 maanden geleden

Bij alle 3 de Aerosleep matrassen. Bij mijn schoonouders hebben we de himlavalv was toen de beste keuze volgens de consumentenbond. Allemaal prima. De topper van aerosleep raden ze af met kruiken in een bedje omdat het water als een kruik lekt daarin kan blijven staan. Gewoon de topper eruit halen in de kraamweek en dan is het probleem opgelost. Daarna hebben wij nooit meer kruiken gebruikt. (Zowieso niet met kind tegelijk in bed)Ik vind de toppers echt fantastisch voor als ze spugen of ongelukjes hadden kan heet worden gewassen. En het matras is nu na 5 jaar nog steeds schoon en stevig.

11 maanden geleden

Reactie op Mommy08

Bij alle 3 de Aerosleep matrassen. Bij mijn schoonouders hebben we de himl ...
Bedankt voor je duidelijke uitleg 🤗

11 maanden geleden

Wij hebben de Krummelur van IKEA. Beste koop volgens consumentenbond en komt nog beter uit de test dan Aerosleep matrassen.

11 maanden geleden

Test consumentenbond 2025

11 maanden geleden

11 maanden geleden

11 maanden geleden

Reactie op Lisa98-24

Top dankjewel 🤗

11 maanden geleden

Wij kopen de Krummelur van Ikea voor het ledikantje en bij onze cosleeper zit al een matras.