10 Reacties

18 dagen geleden

Zo herkenbaar! Ik ben continu alles kwijt, terwijl ik het 2 tellen daarvoor nog in m’n handen had!🙈

18 dagen geleden

Ik was vandaag vergeten waar ik batterijen kon kopen heb ik in paniek m’n oma maar gebeld😂😂😂🙈

18 dagen geleden

Ik ben het inmiddels gewend😂 ik was vorig jaar ook zwanger en had dat toen ook en nu weer. Vandaag had ik ook weer zoiets doms, ik was 20 minuten aan het zoeken naar mijn dochters speentje, had ik hem zelf in me mond de hele tijd🫠

17 dagen geleden

Same!! 😂🙋🏼‍♀️ normaal ook heel erg gestructureerd tot aan het zieke toe zeg maar en nu was ik al 3 dagen m’n boodschappen vergeten uit de auto te halen. Klein voorbeeld van de vele dingen! Word soms zo moe van mezelf 😂😂

17 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik ben normaal erg van het zelfscannen, maar tijdens mijn vorige zwangerschap geleerd dat ik niet te vertrouwen meer ben met die scanner en nu was het ongeveer mijn eerste zwangerschapssyntoom: ik kreeg controle bij de zelfscankassa en ik was een afbakstokbrood vergeten. Toen wist ik eigenlijk al genoeg. Nu ik een poosje zwanger ben vergeet ik alweer alles wat los en vast zit, ben op zoek naar spullen die voor mijn neus liggen enzovoort. Zo typisch!

17 dagen geleden

Reactie op Nerissje

Ik was vandaag vergeten waar ik batterijen kon kopen heb ik in paniek m’n o ...
Haha ja! Het logisch denk vermogen is even heel ver te zoeken, heel herkenbaar!

17 dagen geleden

Reactie op LaSjoef

Haha ja! Het logisch denk vermogen is even heel ver te zoeken, heel herkenb ...
Echt verschrikkelijk met m’n eerste zwangerschap had ik dat totaal niet maar nu 😂😂😂

16 dagen geleden

Haha 😛 zo herkenbaar als ik mijn telefoon open weet ik niet meer waarvoor! Ga vol passie iets uitzoeken in de winkel en weet niet 🤷🏼‍♀️ waarvoor ik er ben! Laatst met de echo was ik echt mijn auto kwijt 😂 nou triest heb half uur gezocht en ben maar teruggelopen naar begin punt en vanaf daar met Google maps ieder straatje afgegaan. Doe ik even niet meer hihi 😏

16 dagen geleden

Mijn anders goed gestructureerde hoofd schiet alle kanten op. Zoals laatst was mijn vriend zijn telefoon kwijt, dus ik belde hem. Hij was 'm ook zijn auto aan het zoeken terwijl ik de telefoon liet overgaan. Ineens neemt ie op en ik vroeg serieus: 'heb je telefoon al gevonden?' Heel slim...

16 dagen geleden

De DHL bezorger stond bij mij aan de deur met een pakketje én mijn sleutels. Die had ik blijkbaar op de voordeur laten zitten. 🫢