33 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb dat ook. Ik heb het bespreekbaar gemaakt met de verloskundige. En wordt doorverwezen naar de pop poli. Hopelijk werkt dat wat!

9 dagen geleden

Hoe voel je je Nouck? Heb je al wat meer rust? 🫶🏻

5 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Hoe voel je je Nouck? Heb je al wat meer rust? 🫶🏻
Dag Helen, het gaat gelukkig een stuk beter met mij! Ik heb geen paniek aanvallen meer en ben een stuk rustiger. Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik vind het allemaal heel erg spannend en eng maar ik wordt goed geholpen! Bedankt dat je even aan me dacht! ❤️

4 dagen geleden

Reactie op LieveNouck

Dag Helen, het gaat gelukkig een stuk beter met mij! Ik heb geen paniek aan ...
Fijn om te horen dat het zo'n stuk beter gaat! Hoe vond je de echo? Geeft dat ook wat meer rust?

4 dagen geleden

Reactie op Sanne06092024

Fijn om te horen dat het zo'n stuk beter gaat! Hoe vond je de echo? Geeft d ...
Ik vond het heel erg spannend! Maar het moment dat je het hartje ziet kloppen en bewijs dat er inderdaad een baby in je buik groeit is zo gaaf! Ik voel mij een stukje positiever!

4 dagen geleden

Reactie op LieveNouck

Ik vond het heel erg spannend! Maar het moment dat je het hartje ziet klopp ...
Laat je niet gek maken! Neem het dag voor dag en als het moet uur voor uur. Helpt mij ook heel erg want je verhaal is onwijs herkenbaar 🤍

3 dagen geleden

Reactie op LieveNouck

Dag Helen, het gaat gelukkig een stuk beter met mij! Ik heb geen paniek aan ...
Wat fijn dat de rust weer wat is wedergekeerd. Begrijpelijk dat het nog steeds spannend blijft allemaal. Dat zal denk ik ook wel een beetje blijven in de zwangerschap, maar ik ben in ieder geval super blij dat je geen paniek meer hebt enzo! Je doet het allemaal super goed! 💞

3 dagen geleden

Reactie op LieveNouck

Ik vond het heel erg spannend! Maar het moment dat je het hartje ziet klopp ...
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen! Mooi om zoiets te zien hé, het gaf mij ook meer rust. Blij dat het beter met je gaat!

3 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Wat fijn dat de rust weer wat is wedergekeerd. Begrijpelijk dat het nog ste ...
Zit gewoon keihard te huilen op de bank van al jullie lieve berichten! ❤️ het doet mij goed! dank!

2 dagen geleden

Hoi Nouck! Ik herken je verhaal helemaal. Ik ben nu 9 weken zwanger en lig al 3 weken de hele dag op de bank. Ik heb ook last van paniekaanvallen, misselijkheid, duizeligheid en weinig vertrouwen in mijn lichaam. De dagen rijgen zich aaneen, en daar word ik af en toe nogal moedeloos van. De huisarts heeft me gelukkig doorverwezen naar een psycholoog, tegen de paniekaanvallen, dat helpt. En verder probeer ik het zo veel mogelijk per dag te bekijken. Het is nu gewoon even heel erg kut, maar er komen betere tijden aan. En als ik me dan echt helemaal zinloos voel, omdat ik NIKS doe de hele dag, bedenk ik me gewoon dat ik een ménsje aan het maken ben. Dat is best een prestatie toch? ;) Sterkte! Je mag altijd een berichtje sturen als je er toch weer even doorheen zit!

2 dagen geleden

Niemand kan je garantie geven dat je gaat genieten en hoeveel je zal genieten Desnoods volledig en lang de ziektewet in Zo makkelijk gezegd En wat heb ik er bij vorige zwangerschap moeilijk mee gehad Maar heb het te laat gedaan Wees lief voor jezelf Pak veelal je rust Geef aan hoe andere je kunnen helpen Desnoods een rolstoel aanschaffen en samen de deur uit gaat Bedenk waar je voorheen van genoot en waar je blij van zou worden 😘 Leg de lat niet te hoog Bekijk het per dag

2 dagen geleden

Reactie op Joortje

Hoi Nouck! Ik herken je verhaal helemaal. Ik ben nu 9 weken zwanger en lig ...
Dankjewel dat je jou verhaal met mij deelt! Het is echt een kut situatie maar het geeft mij wel hoop dat ik dus niet de enige ben! Ik ben vandaag ook precies 9 weken zwanger! We moeten er even door heen en krijgen het mooiste cadeautje er voor terug! ❤️

2 dagen geleden

Reactie op doreenk

Niemand kan je garantie geven dat je gaat genieten en hoeveel je zal geniet ...
Dankjewel! Dat klopt helemaal. Lief zijn voor je zelf! Ik ga dat echt proberen te zijn voor mijzelf!