12 Reacties

9 maanden geleden

Kan van alles zijn Zou me er niet zo druk om maken Als het rood is dan kan het ook gewoon van alles zijn zonder want aan de hand Mocht je er stress en onrust door ervaren bel gerust de verloskundige om je gerust te laten stellen daar zijn ze ook voor

9 maanden geleden

Ik had dit ook met 31 weken. Vk zei zolang het slijmerig is en niet waterig is het niet erg. Kan komen door gemeenschap of teveel inspanning

9 maanden geleden

Reactie op doreenk

Kan van alles zijn Zou me er niet zo druk om maken Als het rood is dan kan ...
Bedankt voor je reactie, is mijn 1e zwangerschap en wil niet gelijk naar ze bellen dus dacht zet me berichtje eerst hierin

9 maanden geleden

Reactie op Tmra_92

Bedankt voor je reactie, is mijn 1e zwangerschap en wil niet gelijk naar ze ...
Ik zou alsnog even bellen. Ik had vorige week wat ouder bloed verlies (bijna bruin) en toen gebeld en ze zeiden van het klinkt inderdaad als iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken, waarschijnlijk een kleine adertjes geknapt. Maar als het weer zou gebeuren moest ik gewoon weer bellen. Niet dat ze het op een zorgwekkende manier zeiden, maar meer gewoon zodat het vastgelegd kan worden in het dossier en ze er rekening mee kunnen houden.

9 maanden geleden

Reactie op Ylmzsumeyra

Ik had dit ook met 31 weken. Vk zei zolang het slijmerig is en niet waterig ...
Ja ik hou het even in de gaten was voor nu eenmalig verlies ook niks in m'n inlegkruisje maar als het weer voorkomt dan bel ik eventjes

9 maanden geleden

Reactie op Kleine Bumbum

Ik zou alsnog even bellen. Ik had vorige week wat ouder bloed verlies (bijn ...
Ja maar dit was zo weinig en nu heb ik nergens meer last van en zit nog niks in m'n inlegkruisje, me dochter beweegt ook dus ik heb het wel genoteerd in m'n notities en als dit weer gebeurd dan bel ik voor de zekerheid..ben iemand die niet zomaar wilt bellen dus dacht misschien als ik het hierin post dat meerdere vrouwen dit hebben gehad en dan weet ik ook beetje hoe en wat maar mocht het terugkomen of erger worden dan trek ik sowieso aan de bel hoor! Bedankt voor je reactie

9 maanden geleden

Ah ja snap ik! Bij mij waren het ook echt maar 1 mis 2 druppeltjes en de eerste keer 馃槉

9 maanden geleden

Had vorige week met 31+4 ook roze afscheiding (geen slijm) met wat buik en rug krampen. 2x achter elkaar en een klein sliertje gestold bloed. Ivm mijn afwijkende baarmoedervorm ben ik al medisch en heb ik een kans op vroeggeboorte dus ik moest wel ter controle naar het ziekenhuis. Blaasontsteking uitgesloten en baarmoederhals opgemeten, echo gehad en alles goed. Moest het in de gaten houden, niet weer gehad.

9 maanden geleden

Reactie op Kleine Bumbum

Ah ja snap ik! Bij mij waren het ook echt maar 1 mis 2 druppeltjes en de ee ...
Ja gelukkig ook voor jou dat het niet meer is geweest dan dat

9 maanden geleden

Reactie op mel92!

Had vorige week met 31+4 ook roze afscheiding (geen slijm) met wat buik en ...
Gelukkig dat alles verder goed is met jou en de baby! Heb het zelf ook maar echt minimaal gehad maar dacht echt van oke wat is dit maar gelukkig was het ook eenmalig en als ik het zo hoor allemaal ben ik niet de enige en hou ik het gewoon goed in de gaten en als het erger word trek ik aan de bel. Heb verder nergens last van dus dat scheelt wel

9 maanden geleden

Oei 馃槗 ja ik zou toch bellen. Het kan het begin zijn van de slijm prop die loskomt. Het kan ook zijn doordat je zo druk bent geweest dat er een adertje is gesprongen waardoor je dit nu hebt. Ja ik had het bij mijn oudste maar later en was de slijmprop, daarna stopte het bloedverlies tot de wee毛n op hun heftigst waren en toen had ik weer licht bloedverlies. Maar dat verliep denk ik anders. Je kan altijd even bellen als de verloskundige zegt het is goed 馃憤馃徎 heb je en geruststelling en zijn hun op de hoogte. Misschien willen ze een echo of iets anders doen om te kijken. Sterkte!

9 maanden geleden

Reactie op denniese

Oei 馃槗 ja ik zou toch bellen. Het kan het begin zijn van de slijm prop die ...
Het was maar eenmalig en het was zo weinig dat ik nog even afwacht heb tot nu toe nergens meer last van als het terug komt en meer dan ga ik eventjes bellen, ben ook iemand die niet zomaar voor iets belt ben best eigenwijs soms haha!