3 Reacties

Ik had dat op een ochtend twee keer. Als de VK zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken dan zou ik proberen dat niet te doen :-) Volgens mij kan helderrood bloed verkeerd zijn, maar zelfs dat hoeft nog niks te betekenen.

22 dagen geleden

Hoi ik heb twee verhalen voor je. Ik bendit gehad met 5 weken en dit hield inderdaad ook een week aan jammer genoeg is het toen uiteindelijk uit gelopen in een miskraam. Maar deze zwangerschap heb ik het gehad met ongeveer 9 weken( dit was 1 maar 1 dag) en toen kon ik de volgende de dag naar de verloskundige en toen was er niets aan de hand en een sterk kloppend hartje gezien.

21 dagen geleden

Hoi hoi ik ben 13+3 nu en heb af en aan bloedverlies. Soms donkerbruin, soms helderrood. Tot nu toe groeit het kindje goed, hartje klopt sterk, is lekker bewegelijk. Het maakt soms onzeker maar langzaam voelt het alsof het erbij hoort. Ik heb met de verloskundige afgesproken bij bruin bloedverlies het af te wachten en bij helderrood mij wel te melden. Als je je zorgen maakt zou ik zeggen meld het altijd even bij de verloskundige, zij kunnen deze zorgen dan vaak voor je wegnemen.