7 Reacties

één maand geleden

Misschien kun je even contact opnemen met je verloskundige en dat je echo eerder kan. Bloedverlies kan van alles zijn

één maand geleden

Reactie op Kleintjevd

Misschien kun je even contact opnemen met je verloskundige en dat je echo e ...
Ze begreep mijn ongerustheid maar gaf aan dat ik het beter nog even kan aankijken omdat het niets ergs hoeft te zijn. Bij groter bloedverlies of heftiger buikpijn nog een keer bellen. Ben er toch niet echt gerust op eigenlijk..

één maand geleden

Heyyy ik lees nu jouw topic pfff ik maak t zelfde mee ik ben zo ontzettend bang. Ik hoop zo dat alles goed zit bij je. De vk stelde me vandaag gerust maar ga morgen toch terug bellen wil het liefst nu een echo ik ben 7 weken morgen.

één maand geleden

Bloedverlies is nog normaal, elke kleur kan voorkomen. Als je echt hele heftige pijn en felrood bloed mét stolsels krijgt is het meestal geen goed nieuws meer. Hoop voor je dat het niks is!! 🙏🏼🤞🏻🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Lemmiee

Heyyy ik lees nu jouw topic pfff ik maak t zelfde mee ik ben zo ontzettend ...
Zenuwslopend is het he.. ik had net dan weer geen bloed maar de pijn voelt nu wel echt als menstruatiepijn en dat maakt me ook echt ongerust na het bloed van gisteren

één maand geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Zenuwslopend is het he.. ik had net dan weer geen bloed maar de pijn voelt ...
Ik had net wel bloed helderrood ook maar niet heel veel ik heb de vk gebeld…

20 dagen geleden

Ik heb nu exact hetzelfde. Sinds gisteravond ook plots één veeg lichtrood/roze. Op dat moment niet meer dan dat, sinds vanochtend nog wat bruin bv (denk wat oud van gisteren). Ik was er vrij rustig onder. Voor zekerheid toch even VK gebeld, die maakte zich nu nog geen zorgen. Maar paar uur later krijg ik ineens wel buikkrampen. Vandaag precies 6 weken en toch niet fijn idee dit. Volgende week vrijdag pas 1e echo..