14 Reacties
4 dagen geleden
Ik ben een typische loedermoeder op dit gebied. Die van mij slaapt in een slaapzak met over hem heen een hydrofiele doek, die trekt ie zelf over z'n hoofd heen, zonder kan ie niet slapen. Die hydrofiele doek kan ie gewoon door ademhalen dus dat kan geen kwaad. Op koudere nachten leg ik nog een oud peuterdekbed van mn andere kids over hem heen. Vanaf z'n navel en lager zeg maar.
Hij slaapt er heerlijk op. Hij kan ook in z'n slaapzak niet draaien maar maalt gelukkig niet om het verliezen van z'n speen. Armen liggen hier 9 van de 10 keer omhoog
4 dagen geleden
Mijn baby ligt in een slaapzak en rolt ‘s nachts haar hele bed door. Soms vind ik haar zelfs 180 graden gedraaid haha…
Geen deken of lakentjes dus
4 dagen geleden
Onze dame ligt ook in een slaapzak, ik stop haar altijd strak in onder een dekentje, armpjes altijd boven de deken. Ze werkt zichzelf altijd omhoog, ligt als ze in de nacht wakker wordt vaak helemaal bovenin. Inderdaad ook weleens eens 180 graden omgedraaid 😂
4 dagen geleden
Slaapzak zonder deken/laken hier! En dan rolt ze het hele bed door, inderdaad ook weleens 180 graden gedraaid!
4 dagen geleden
Mijn zoontje had het al een tijdje heel koud snachts. Dikste slaapzak en meerdere lagen kleding werkte niet dus ook maar onder een dekentje gelegd. Hij blijft precies liggen daar waar ik hem neer gelegd heb savonds.
4 dagen geleden
Slaapt met een slaapzak + dekentje erover heen die ik strak zet aan de zijkanten van haar bedje! Ze kan er onderin wel bewegen en dat is fijn want zij rolt ook graag! Haar armen zijn sws altijd buiten het dekentje.
Ik doe altijd een dekentje, omdat haar slaapzak niet perse de warmste is op zich zelf, maar een warmere slaapzakpast ook niet bij haar kamertemperatuur. Dus op deze manier is het prima!
4 dagen geleden
Hier ligt hij in een slaapzak met dekentje. Anders heeft hij het koud. Hij kan heel goed draaien, maar in bed blijft hij meestal op zijn zij. Af en toe draait hij een stukje op zijn zij. Maar meestal niet.
Mijn oudste ging altijd het hele bedje door. Dus die had toen geen deken meer.. dat werd gevaarlijk..
M’n andere zoontje die “kroop” altijd naar boven. Helemaal met z’n gezicht tegen de bovenrand aan. Doet hij overigens nu met 3 jaar nog steeds 😂
10 uur geleden
Ze slaapt in haar pyjama onder een lakentje en dekentje. We gebruiken geen slaapzak.
Op de opvang wel in een slaapzak omdat ze anders steeds hele bedje met haar dekentjes ettc moeten opmaken. Ze gaat maar een dag en andere dagen liggen andere kindjes in datzelfde bedje. Hierdoor hoeven ze alleen hoeslaken te vervangen daar.