19 Reacties

茅茅n maand geleden

Denk even afwachten, het kan misschien een latere eisprong zijn geweest dat je toch minder ver bent als je denkt? En het een innesteling kan zijn

茅茅n maand geleden

Reactie op Mividalocax

Denk even afwachten, het kan misschien een latere eisprong zijn geweest dat ...
Bedankt voor het reageren. Ik ben zo benieuwd of er dames zijn die dit weleens meegemaakt hebben. Ik lees op het internet dat het best normaal kan zijn rond deze periode, dat het idd innestelingsbloeding kan zijn. Maar is dat niet vrij laat? Ik heb namelijk altijd een precieze cyclus van 28 dagen馃槩

茅茅n maand geleden

Reactie op Noortjeknor

Bedankt voor het reageren. Ik ben zo benieuwd of er dames zijn die dit wel ...
Ja het kan best zijn dat de eisprong later is gekomen. Je weet het nooit, denk gewoon even afwachten of het doorzet of niet. Denk het haast niet hoor, ziet er wel als innestelingbloeding uit.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mividalocax

Ja het kan best zijn dat de eisprong later is gekomen. Je weet het nooit, d ...
Ah ik hoop het zo, dank je wel voor de geruststellende woorden鈾ワ笍馃ズ

茅茅n maand geleden

Reactie op Mividalocax

Ja het kan best zijn dat de eisprong later is gekomen. Je weet het nooit, d ...
Het kan zijn dat het al van een tijdje geleden is en dat het nu pas naar buiten komt lees ik...

茅茅n maand geleden

Zolang het hierbij blijft, hoeft er niks aan de hand te zijn! Ik had dit met m'n vorige zwangerschap met 4, 5, 6 en 8 weken. Zelfs een paar druppels helderrood gehad... en zelfs nog met 14, 22 en 28 weken! je baarmoedermond is nu extra doorbloed, dus er kan gemakkelijk een bloedvaatjes springen. Zolang het niet op een menstruatie gaat lijken, hoeft het echt niks ernstigs te zijn! 馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op sarah322

Zolang het hierbij blijft, hoeft er niks aan de hand te zijn! Ik had dit me ...
Ah zo fijn om te horen dat het niks ernstigs hoeft te zijn. Dank je wel voor het reageren Sarah. En wat moet dat schrikken zijn om dat steeds meer te maken gedurende je zwangerschap. Het geeft mij in ieder geval zo'n onzeker gevoel

茅茅n maand geleden

Reactie op Noortjeknor

Ah zo fijn om te horen dat het niks ernstigs hoeft te zijn. Dank je wel voo ...
Ja, ik was het eerste trimester ontzettend onzeker! Maar je hoort echt zooooveel vrouwen met iets van bloedverlies tijdens hun zwangerschap... dus echt niet ongewoon!

茅茅n maand geleden

In mijn vorige zwangerschap heb ik dit vanaf week 4 t/m 7 gehad en allemaal goed gegaan!

茅茅n maand geleden

Ik had net ook bruin op mijn inlegkruisje.. ik ben 14 dpo. Maar had het bij de andere kindjes ook, dus ik hoop dat het gewoon daarbij blijft.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lobke

Ik had net ook bruin op mijn inlegkruisje.. ik ben 14 dpo. Maar had het bij ...
Hoe ver is dat 14 dpo? Ik duim met je mee鈾ワ笍鈾ワ笍鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Noortjeknor

Hoe ver is dat 14 dpo? Ik duim met je mee鈾ワ笍鈾ワ笍鈾ワ笍
Zal dan zaterdag 14 dpo sorry, ben zaterdag 4 weken..

茅茅n maand geleden

Reactie op Noortjeknor

Hoe ver is dat 14 dpo? Ik duim met je mee鈾ワ笍鈾ワ笍鈾ワ笍
Hoop ook voor jou hoor 馃グ

茅茅n maand geleden

Hey, hoe is het verlopen?

茅茅n maand geleden

Reactie op doekie

Hey, hoe is het verlopen?
Hee bedankt voor het vragen馃尮. Ik heb nog een paar keer precies zulk soort spotting gehad tijdens het afvegen, dus dezelfde kleur/structuur en hoeveelheid. Verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Geen bijzonderheden, krampen of wat dan ook. As maandag ben ik 6+6 en dan heb ik de eerste echo. Zo onwijs spannend, ik hoop echt dat alles oke is馃ズ鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Hoi Noortje. Ben benieuwd hoe het verlopen is. Ik heb nu al sinds do/vrij lichte bloedingen (als een lichte menstruatie). Voelt niet goed, symptomen zijn bij mij ook minder geworden (borsten waren gevoelig nu opeens niet meer). A.s. echo maar misschien net te vroeg om iets te zien (6w6d). Hoop dat je ok茅 bent , geeft mij ook hooo

茅茅n maand geleden

Reactie op Bli

Hoi Noortje. Ben benieuwd hoe het verlopen is. Ik heb nu al sinds do/vrij l ...
Hoi Bli. Wat vervelend dat je geen goed gevoel hebt. Hoe veel bloed verlies je en hoe ziet het eruit? Ik heb ook dagen dat ik ineens geen symptomen meer voel hoor. Heel gek, alsof in ineens helemaal niet meer zwanger ben. Ik had op 6+6 een vitaliteits echo. Alles was goed en meteen ook een mooi kloppend hartje te zien. Bij de opmeting zei de echoscopiste dat ik hoogstwaarschijnlijk iets verder ben dan gedacht. Maar dat kan pas echt gezegd worden met de termijnecho. Ik heb nog steeds af en toe hele lichte spotting. Schijnt normaal te zijn volgens mijn verloskundige. Zolang er geen heftige krampen zijn/buikpijn/veel bloedverlies is het waarschijnlijk goed met de baby.

茅茅n maand geleden

Reactie op Bli

Hoi Noortje. Ben benieuwd hoe het verlopen is. Ik heb nu al sinds do/vrij l ...
Bij 6 wkn klopt het hartje als alles goed is 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Bli

Hoi Noortje. Ben benieuwd hoe het verlopen is. Ik heb nu al sinds do/vrij l ...
Hoi hoe gaat het met je?