10 Reacties

vorig jaar

Welk merk gebruik je nu? Mijn zoon past voor kort nog in pampers babydry van maat 7. Ninjama luierbroekjes gaan vanaf 4 jaar, die gebruikt mijn zoon voor in de nacht.

vorig jaar

Mn zoontje van 3 is ook boven de meter en heeft alleen snachts nog een luier aan, maar maat 6 babydry pants past hem nog prima hoor
Er zijn junior luiers van bijvoorbeeld Seni of Tena te koop o.a. bij 123 drogist. Die van Seni zijn iets smaller dan die van Tena. Worden helaas niet vergoed maar je kan ze wel online bestellen. Babyluiers stoppen vaak bij maat 6 of 7 en dan is volwassen maat veel te groot. Dan is dit een goede opvolger.

vorig jaar

Reactie op Baby 2 - mei 2025

Er zijn junior luiers van bijvoorbeeld Seni of Tena te koop o.a. bij 123 dr ...
Dank je wel! Ik ga deze eens proberen😃

vorig jaar

Reactie op zeratje

Mn zoontje van 3 is ook boven de meter en heeft alleen snachts nog een luie ...
Waarschijnlijk heeft die iets smallere billetjes dan 😉🩷

vorig jaar

Reactie op Romana91

Welk merk gebruik je nu? Mijn zoon past voor kort nog in pampers babydry va ...
Heb zo’n beetje alle merken wel gehad🙉 Bedankt! Ik ga eens kijken naar de Ninjama luierbroekjes😃

vorig jaar

Een kind van 1,5 jaar en dan 1 meter lang? Dat lijkt mij behoorlijk uitzonderlijk. Zelfs de grootste 0,5% van alle baby's behaalt dit pas met 2,5 jaar. Is er wel goed gemeten?

Reactie op P- J

Dank je wel! Ik ga deze eens proberen😃
Succes! Je kan Seni evt mailen (info@senishop.nl) of ze test materiaal hebben. Dan kan je dat eerst uitproberen voordat je een pak koopt. Dan zit je niet meer een pak wat wellicht nog te groot is. Ze staan niet op de website maar ze hebben wel de junior in het assortiment.

vorig jaar

Reactie op OpperMama

Een kind van 1,5 jaar en dan 1 meter lang? Dat lijkt mij behoorlijk uitzond ...
Het is echt waar😉 hij is ontzettend groot. Papa en mama ook 💗