16 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb die van Baere Amsterdam! Hele leuke designs en ook echt een luiertas! Waterproof binnenkant en handige vakken

2 dagen geleden

Ik heb die van kapten en son aangeschaft. Voor mama’s en papa’s prima te dragen!

2 dagen geleden

Wij hebben de Nanabeebi, die half Nederland heeft. Werkt voor ons prima!

één dag geleden

https://www.joolz.com/nl/nl/accessoires/joolz-verzorgingstas/560113.html?bg_source=ga&bg_campaign=17737300921&bg_kw=-mi-101482641-pi-560113-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAi_G5BhDXARIsAN5SX7qvXD_nbzAZ8p5KSZutFEc8BsiLlrht7HwZZdd8CmcrEB2gDZ9EMZ8aAjuREALw_wcB Wij hebben deze. Heel fijne!

één dag geleden

Ik heb de zwarte koraal luiertas van Baere Amsterdam! Helemaal verliefd op

één dag geleden

Weet iemand ook een betaalbare die handig is voor 2 kindjes?

één dag geleden

Ik heb de nanabeebi en heb nog nooit zo’n onding meegemaakt. Je hebt altijd 2 handen en een ondergrond nodig om hem open en dicht te doen. Ellende als je een baby hebt en sowieso al armen tekort komt. Ik snap niks van de hype rondom dat ding. Als je hem toch wil hebben, let me know, ik stuur m je op tegen verzendkosten 😉 nog zo goed als nieuw.

één dag geleden

Reactie op Briddaloedie

Ik heb de nanabeebi en heb nog nooit zo’n onding meegemaakt. Je hebt altijd ...
Welke kleur is hij

één dag geleden

Wij hebben deze. Had eerst zo’n tas die je om de kinderwagen kan hangen, maar zo veel gebruikten wij die kinderwagen niet met tas. Ik vind een rugtas ideaal. Heb daarbij een soort etuitje gekocht waarin ik de schone kleren bij elkaar houd.

één dag geleden

Reactie op Briddaloedie

Welke kleur is de tas? Ik heb wel interesse!

één dag geleden

Reactie op Briddaloedie

Ja, heel herkenbaar! Wij hebben ‘m ook, maar helaas ook niet zo tevreden over.

één dag geleden

Mijn tip is ook voor een luier rugzak te gaan. Ideaal, makkelijk mee te nemen. Die van ons kan je zelfs aan de wagen haken. Is cognac leer en ik dacht van jollein.

één dag geleden

Laat je niet gek maken! €95,- voor een rugtas is echt belachelijk. Ik zal je een geheimpje verklappen: een gewone rugzak (van bijvoorbeeld Decathlon) werkt prima.

één dag geleden

Ik heb al 2 jaar de Jollein Bouclé en wij vinden hem super fijn. Zelfs de man neemt hem mee op pad..

één dag geleden

Bekijk Jollein - Luiertas Rugzak (Boucle - Biscuit) - 100% Polyester - Verzorgingstas - 30x40cm op: https://www.bol.com/nl/p/jollein-luiertas-rugzak-100-polyester-verzorgingstas-30x40cm/9300000120380012?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

13 uur geleden

Wij hebben een studio Noos (gekregen) en hadden zelf al die van Cabaïa gekocht voor ons eerste kindje. Tegen alle verwachtingen in hebben we die van Noos echt heel veel gebruikt. De rugzak vind ik wel top als je zonder wagen op pad gaat, hij is ook lekproof en waterproof en heeft een koelvakje dus dat is fijn als je gaat kolven.