Ik heb de nanabeebi en heb nog nooit zo’n onding meegemaakt. Je hebt altijd 2 handen en een ondergrond nodig om hem open en dicht te doen. Ellende als je een baby hebt en sowieso al armen tekort komt. Ik snap niks van de hype rondom dat ding. Als je hem toch wil hebben, let me know, ik stuur m je op tegen verzendkosten 😉 nog zo goed als nieuw.
Wij hebben deze. Had eerst zo’n tas die je om de kinderwagen kan hangen, maar zo veel gebruikten wij die kinderwagen niet met tas. Ik vind een rugtas ideaal. Heb daarbij een soort etuitje gekocht waarin ik de schone kleren bij elkaar houd.
Mijn tip is ook voor een luier rugzak te gaan. Ideaal, makkelijk mee te nemen. Die van ons kan je zelfs aan de wagen haken. Is cognac leer en ik dacht van jollein.
Laat je niet gek maken! €95,- voor een rugtas is echt belachelijk. Ik zal je een geheimpje verklappen: een gewone rugzak (van bijvoorbeeld Decathlon) werkt prima.
Wij hebben een studio Noos (gekregen) en hadden zelf al die van Cabaïa gekocht voor ons eerste kindje. Tegen alle verwachtingen in hebben we die van Noos echt heel veel gebruikt. De rugzak vind ik wel top als je zonder wagen op pad gaat, hij is ook lekproof en waterproof en heeft een koelvakje dus dat is fijn als je gaat kolven.