36 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op babysparkles
Wat leuk die zeg... zijn die twee haakjes of deze foto, dan waar je hem mee ...
Je hebt online van die haken die je met klittenband vast kunt maken aan de duwstang van de kinderwagen. Heel handig!
7 dagen geleden
Reactie op Amina123
wat is precies de toegevoegde waarde van een luiertas tov een normale grote ...
Dat ze vakjes kunnen hebben die geïsoleerd zijn zodat je daar een flesje in kunt bewaren.
Verder kun je volgens mij net zo goed een willekeurig fijne tas gebruiken waar je alle babyspullen in kwijt kunt.
7 dagen geleden
Reactie op Amina123
Bij baby’s vond ik het wel handig. Dan heb je die vakken, zodat alles een eigen plek heeft.
Inmiddels heb ik zo’n shopper van kruitvat, zoek me elke keer de takken naar alles, maar wel handig. Nu heb ik geen baby.. dus dat scheelt.
Wel een nieuwe luierrugzak gekocht voor als de baby er is. Want dat scheelt wat mij betreft veel gedoe.
Als ze ouder zijn (de mijne zijn nu 4 en 2) gaat zo’n grote tas zonder vakjes meer dan prima.
7 dagen geleden
Reactie op Amina123
Ben ik na 3,5 jaar nog steeds niet achter. Truc is vooral om alleen mee te nemen wat je echt nodig hebt. Want luiertas of niet, je zal het toch allemaal zelf mee moeten zeulen.
En na een jaar kom je een heel eind met 1 setje kleding, 2 luiers, doekjes, een hydrofiel, een beker water en een banaan. En soms neem je dat setje kleding niet eens mee, tenzij wassen je hobby is.
7 dagen geleden
Reactie op SuusZ88
Ben ik na 3,5 jaar nog steeds niet achter. Truc is vooral om alleen mee te ...
Hier altijd een setje kleding mee, ook voor de 2 en 4 jarige 🙈
En inderdaad nu 3 luiers, een pakje natte doekjes, een paar luierzakjes (ook handig voor natte kleding en vieze doekjes met bv snot), een setje kleding voor elke kind en een bakje met koekjes/rozijntjes/crackertjes of fruit/knijpfruit en voor allebei drinken.
Hoe meer je er in stopt.. hoe meer je moet zeulen.
6 dagen geleden
Reactie op Amina123
Wat mij betreft niks. Ik gebruik een 'normale' grote tas, en heb daarin kleine losse tasjes gedaan, een met voedingsspullen, een voor het verschonen, en een met reservekleding.
6 dagen geleden
Reactie op Lenorel
Weet iemand ook een betaalbare die handig is voor 2 kindjes?
Als ik jou was zou ik even kijken op Vinted. Daar kan je echt veel vinden en ook vragen aan de verkopers wat hun ervaringen waren
5 dagen geleden
Ik heb 2 meiden en heb ze kort achter elkaar.
In beginfase vind ik een tas met vakjes heel handig ik heb zelf de joolz luiertas nog liggen en die ga ik dan nu ook weer gebruiken. Naarmate ze ouder werden had ik een tas van Studio Noos als ik kleine dingetjes mee had kon ik zien een etui stoppen maar het is wel even graaien. Nu hebben de meiden een eigen rugzakje met spulletjes erin als we op stap gaan.