13 Reacties

één maand geleden

Ik heb zelfde ziekte van Lyme Advies zou wel zijn langer antibiotica kuur uit me hoofd gezegd Je zou een speciale Lyme arts kunnen mailen als je morgen niet volledige geholpen word bij de huisarts Is worden van Facebook groep lyme teek care en je vraag daar neer zetten Je mag me ook een privé berichtje sturen Als je wilt praten Tijdens de zwangerschap niet te veel druk maken en ook geen extra controle nodig dan goed op jezelf letten maar dat moet je anders ook 😘

één maand geleden

Wat lief, dank je wel, ik heb je een uitnodiging gestuurd :)

één maand geleden

Hoe ziet dat eruit? Ik ben laatst geprikt door iets maar assistente zei is geen tekenbeet maar ik twijfelde heel erg.

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Hoe ziet dat eruit? Ik ben laatst geprikt door iets maar assistente zei is ...
Hoe zag het er bij jou uit Lyme “kringen” komen niet enkel in een kring zoals men denkt

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Hoe ziet dat eruit? Ik ben laatst geprikt door iets maar assistente zei is ...
Het is een beetje een wazige foto, maar ik begreep inderdaad dat ze er ook anders uit kunnen zien

één maand geleden

Je ziet trouwens de pen zitten van hoe het gisteren was, moest een cirkel tekenen om te kijken of het zou uitbreiden. Gelukkig is het nog maar klein

één maand geleden

Ik ben dus net gaan kijken en het leek dus echt hierop. 🫠

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Ik ben dus net gaan kijken en het leek dus echt hierop. 🫠
Foto is van internet

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Foto is van internet
Ik heb geen idee wat dat is.. heeft de huisarts het zelf al bekeken?

één maand geleden

Reactie op Lielalou

Ik heb geen idee wat dat is.. heeft de huisarts het zelf al bekeken?
Nee assistent zei is waarschijnlijk allergische reactie op een mug. Maar dat plaatje is van internet als je intypt tekenbeet zonder ring. Nu stress ik helemaal

één maand geleden

Ah:( ik zou morgen een afspraak met je huisarts maken en zeggen dat je je zorgen maakt. Het hoeft echt niet zo te zijn! Snap je heel goed hoor, ik was ook geschrokken. Maar het kan ook nog zijn dat de assistente gelijk heeft. Ik duim voor je!

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Nee assistent zei is waarschijnlijk allergische reactie op een mug. Maar da ...
Als het er zo uit zag zou ik ook eerder een allergische reactie in zien Toevallig laatst ook met me zoon gehad zowel de huisarts als me eigen Lyme arts zeiden een allergische reactie Maar….. een mug kan het ook overbrengen Dus wel verstandig je gezondheid in de gaten houden Niet te druk maken want zal waarschijnlijk niks zijn