7 Reacties

14 dagen geleden

Heb je je verloskundige al gebeld? En Misschien vanavond langs de huisartsenpost?

14 dagen geleden

Reactie op MaV1990

Heb je je verloskundige al gebeld? En Misschien vanavond langs de huisartse ...
Verloskundige kan niks voor me doen omdat ik geen vaginaal bloedverlies heb en geen onderbuikpijn heb. Huisartsenpost net gebeld en die schepej het af met neem maar paracetamol. 馃様

14 dagen geleden

Reactie op Pinkstarlady

Verloskundige kan niks voor me doen omdat ik geen vaginaal bloedverlies heb ...
Schepen*

14 dagen geleden

Ik heb hier ook al heel erg last van gehad. Maar bij mij gaat het met vlagen. Ik heb al weken last van brandend maagzuur en zo nu en dan krijg ik daardoor enorme stekende pijn in mijn maag die naar mijn linker zijde door straalt. Ik probeer veel amandelen te eten en melk te drinken en dat helpt mij goed. De stekende pijn is voor mij altijd even uitzitten, maar ik heb dan wel het voordeel dat het weggaat en dus niet continu is zoals ik bij jou lees. Ik kan je helaas geen andere tips geven. Hopelijk kan de huisarts nog verder helpen!

14 dagen geleden

Wat je omschrijft klinkt voor mij net als koliekpijn, wat verward kan worden met maagpijn maar komt door je galblaas. Je zou kunnen proberen koffie, kaas, zuivel en vet eten te vermijden in hoeverre mogelijk. Dat kunnen triggers zijn. Voor mij hielp toen ik daar last van had, licht verteerbaar eten te eten en voorzichtig te zijn met koolzuur. Bij mij is de galblaas verwijderd maar tijdens een zwangerschap lijkt me dat geen optie. Je zou het eens kunnen opzoeken om te kijken of je je in de symptomen herkent en het kunnen bespreken met de huisarts. Hopelijk kom je er achter wat voor jou werkt, want zo'n heftige buikpijn wordt je inderdaad radeloos van! 馃ス馃崁

14 dagen geleden

Wat je omschrijft klinkt voor mij net als koliekpijn, wat verward kan worde ...
Ik heb even gegoogled naar koliekpijn maar daar kan ik me helaas niet in vinden. Ik ben ook bekend bij de huisarts met maagproblemen. Juli dit jaar een zwaar geirriteerde maag gehad. Daarom zat ik ook aan zo鈥檔 hoge omeprazol

14 dagen geleden

Reactie op Pinkstarlady

Verloskundige kan niks voor me doen omdat ik geen vaginaal bloedverlies heb ...
Als het echt niet te doen is nog een keer bellen naar de huisartsenpost in het zh hoor! Als je een 2e keer op een dag belt en zegt dat paracetamol niks doet, hoop ik dat ze je wel langs laten komen. Heel veel sterkte!