8 Reacties

茅茅n maand geleden

Toevallig met iemand er over gehad Timing en hoe in te nemen is ook belangrijk De opname van ijzer kun je bevorderen door ijzer in te nemen in combinatie met een vitamine C-bron, zoals fruit en groente. Zuivelproducten, koffie en zwarte of groene thee remmen juist de opname van ijzer. Als je de opname wilt bevorderen, kun je proberen deze middelen te vermijden 2 uur v贸贸r tot 2 uur na de inname van ijzer. Op de website van het Voedingscentrum kun je vinden welke voedingsmiddelen daarnaast veel ijzer bevatten: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/ijzer.aspx.

茅茅n maand geleden

Reactie op doreenk

Toevallig met iemand er over gehad Timing en hoe in te nemen is ook belang ...
Geweldig ! bedankt voor de informatie馃檹 Ik ga kijken dan heb ik meer beeld. Elke dag voor het slapen is het beste dan馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Arzu23

Geweldig ! bedankt voor de informatie馃檹 Ik ga kijken dan heb ik meer beeld. ...
Beste met fruit en/of groente dus misschien een snack moment in de middag Tussen lunch en avond eten of in de avond twee uur na de maaltijd

茅茅n maand geleden

Reactie op doreenk

Toevallig met iemand er over gehad Timing en hoe in te nemen is ook belang ...
Magnesium is wat anders dan ijzer, toch?

茅茅n maand geleden

Ik spuit magnesium onder m鈥檔 voeten voor het slapengaan. Ik slaap er iets beter door denk ik maar heb nog steeds 0 energie overdag.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mariavan

Magnesium is wat anders dan ijzer, toch?
Ja dat klopt 馃ぃ was er blijkbaar niet helemaal bij

茅茅n maand geleden

Magnesium is het beste bij het avond eten in te nemen Of voor het slapen gaan Zou het beste opgenomen worden met vetten vertelde een vriendin die er veel verstand van heeft Maar lees als het is om je spier meer rust te geven zeker in de nacht dat dan voor het slapen gaan fijn is zodat je spieren extra kunnen ontspannen in de nacht

茅茅n maand geleden

Ga bij magnesium het liefst voor magnesium bisglycinaat. Als je magnesium moeilijk vindt om te slikken (tabletten kunnen groot zijn) kun je die van Bonusan magnesan forte plus in poeder vorm bestellen. Ik werk zelf als orthomoleculair therapeut. Merken zoals Davitamon zou ik eerlijk gezegd vermijden. Niet de juiste vormen en geen fijne vulstoffen. Ga liever voor Bonusan, energetica natura, Vitakruid, Vitals.