13 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik kom uit Den Haag! Ik ben momenteel ingeschreven bij VK verloskundige, zij staan goed aangeschreven. Qua kraamzorg heb ik puck en co gekozen, ook zij hebben goede reviews!

茅茅n maand geleden

Hi, hageneesje hier. 28 jaar en in verwachting van de 2de. Ik zit bij Femme, kraamzorg zal ik weer Lieve kraamzorg gaan kiezen. En zelf beval ik in Leyenburg Haga, daar ben ik namelijk zelf ook geboren

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik kom ook uit Den Haag. Ben 32 jaar en in verwachting van eerste kindje! We hebben Ella als verloskundige praktijk, dat zit hier om de hoek. Kraamzorg enzo allemaal nog uitzoeken. Leuk inderdaad om wat mama鈥檚 uit de omgeving te hebben :)

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben Sanne en kom ook uit Den Haag. Ben 29 jaar en dit is ons eerste kindje. Gisteren bij VK geweest voor eerste echo, het Haags Geboortehuys. Kraamzorg weet ik nog niet, moet ik me nog in verdiepen dus handig om te lezen waar jullie voor kiezen 馃槉

茅茅n maand geleden

Ik kom uit Voorburg. Nog geen kraamzorg uitgekozen. Ik zou graag in het Westeinde willen bevallen (dit is ook het ziekenhuis waar ik werk) 馃槉 Volgende week vrijdag eerste echo van ons eerste kindje en ik vind het erg spannend!

茅茅n maand geleden

Reactie op FraaieWolk021877

Ik kom uit Voorburg. Nog geen kraamzorg uitgekozen. Ik zou graag in het Wes ...
Ooh dat snap ik (vond ik ook heel erg spannend). Hoelaat mag je vrijdag?

茅茅n maand geleden

Reactie op Sanne06092024

Ooh dat snap ik (vond ik ook heel erg spannend). Hoelaat mag je vrijdag?
Half 10 en ik hoop zo erg dat het goed zit. 1x wat rozige afscheiding gehad met 6 weken en nu op wat lichte klachten na bijna nergens last van. Ben dan 8+1 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op FraaieWolk021877

Half 10 en ik hoop zo erg dat het goed zit. 1x wat rozige afscheiding gehad ...
Kan dat niet nog van innesteling zijn geweest? Komt vast goed 馃槉. Maar herkenbaar, elke seconde dat ik me iets beter voel vraag ik me af of het wel goed gaat haha.

茅茅n maand geleden

Reactie op Sanne06092024

Kan dat niet nog van innesteling zijn geweest? Komt vast goed 馃槉. Maar herk ...
Ja dat hoop ik!

茅茅n maand geleden

Ik zit zelf bij Carmenta Verloskundigepraktijk voor de echo鈥檚 en zit nog te kijken naar kraamzorg. Nu Naviva kraamzorg op het oog, maar ik hou deze topic nog even in de gaten voor andere suggesties :)

茅茅n maand geleden

En ik ga ook bevallen in het Haga Leyenburg!

茅茅n maand geleden

Hii, hier ook Hagenees! 26j en zwanger van 3e! Ik zit bij Rijswijk verloskundige voor de 2e keer. Bij de eerste zat ik bij Ella verloskundige en was er ook tevreden mee, maar vanwege verhuizing zitten ze te ver nu. Kraamzorg ga ik weer voor ; my little one 馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op AleksandraImane

Hii, hier ook Hagenees! 26j en zwanger van 3e! Ik zit bij Rijswijk verl ...
Owja, bevallen ga ik voor 3e keer (hoop ik) bij west einde. Ik heb al 2x goede ervaring met ze.馃憣馃徑