Nog mama’s die alreeds een kindje rondlopen hebben? Ik vind het echt moeilijk om geen contact te hebben met haar speeksel/urine/etc,.. ivm cmv. Je kan dat bij je eigen kind toch eig niet volledig vermijden?
Bv; ik laat haar even van mijn glas water drinken (waarna ik er ook terug van drink)
Ik proef van haar lepeltje met eten dat ze zo op aandringt..
Tja die luierwissels, en dan nog niet gesproken over de snottebellen als ze ziek zijn die je moet wegvegen🙈
Ik ben ook mama van een kind van 1,5 jaar, je ontkomt er niet aan. En geeft mijn dochter dan ook kusjes. Je kan van alles ziek worden maar om mijn dochter te gaan ontlopen met dat daar pas ik voor. Tuurlijk houd je er rekening mee..
Gewoon proberen wat extra te letten op hygiëne. Vaker handen wassen na activiteiten waarbij contact (kan zijn) is geweest met lichaamsvochten. Meer kun je niet doen 😉
Ik werk in de kinderopvang, dus heb er sowieso ook mee te maken. Niet druk om maken 😉
Geen mama hier nog, maar ik werk met kinderen en kan er ook echt niet om heen om niet met hun urine en speeksel in aanraking te komen.. gewoon goed je handen wassen
Ik heb hier ook echt nog nooit van gehoord en ben er ook niet voor gewaarschuwd. Zal lastig zijn 9 mnd afstand houden indd. Ik ga in ieder geval wat meer op de hygiëne letten
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die hier nooit van gehoord heeft 😅 ik zou er niet teveel op letten. Ik heb er zelf 2, een dochter van 8 en een zoontje van bijna 4.