12 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook mama van een kind van 1,5 jaar, je ontkomt er niet aan. En geeft mijn dochter dan ook kusjes. Je kan van alles ziek worden maar om mijn dochter te gaan ontlopen met dat daar pas ik voor. Tuurlijk houd je er rekening mee..

één maand geleden

Oh ik hou hier eigenlijk totaal geen rekening mee, is ook wel heel lastig, 9 maanden lang. Onze dochter is 2 jaar.

één maand geleden

Ik heb nooit gehoord van CMV of moeten oppassen met hetgeen je beschrijft. Wat mis ik?! Heb nl ook een peuter van 2,5 rondlopen

één maand geleden

Gewoon proberen wat extra te letten op hygiëne. Vaker handen wassen na activiteiten waarbij contact (kan zijn) is geweest met lichaamsvochten. Meer kun je niet doen 😉 Ik werk in de kinderopvang, dus heb er sowieso ook mee te maken. Niet druk om maken 😉

één maand geleden

Huh ik heb hier nog nooit van gehoord? Overigens heb ik een 6 maanden oude baby dus ik kan er moeilijk uit de weg gaan

één maand geleden

Onze zoon is 2.5j maar daar hou ik eigenlijk ook geen rekening mee.. bij andere kindjes zal ik misschien bewuster afstand houden als ze ziek zijn.

één maand geleden

Geen mama hier nog, maar ik werk met kinderen en kan er ook echt niet om heen om niet met hun urine en speeksel in aanraking te komen.. gewoon goed je handen wassen

één maand geleden

Ik heb hier ook echt nog nooit van gehoord en ben er ook niet voor gewaarschuwd. Zal lastig zijn 9 mnd afstand houden indd. Ik ga in ieder geval wat meer op de hygiëne letten

één maand geleden

Ik heb hier nog nooit van gehoord en ook een dreumes van 1 rondlopen. Ik let eigenlijk hier niet op 🙈

één maand geleden

Ik heb even opgezocht wat het inhoud, maar het ontwijken of blijvend opletten is wel lastig.. onze meid is om de haverklap ziek door de opvang..

één maand geleden

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die hier nooit van gehoord heeft 😅 ik zou er niet teveel op letten. Ik heb er zelf 2, een dochter van 8 en een zoontje van bijna 4.

één maand geleden

Goed dat je dit deelt! Ik wist dit ook helemaal niet en heb een zoontje van 2. Ga er nu extra rekening mee houden en niet meer ons bestek delen 🙊