13 Reacties

één maand geleden

Hé hoi, het is net alsof ik dit stukje zelf heb geschreven. Ook een bbz gehad en nu continu een soort drukkend gevoel aan rechterkant. Daarnaast ook twee dagen rugpijn. Geen bloedverlies. Ik ben nu (uitgaande van eerste dag laatste menstruatie) 4w+3. Ik heb daarnaast PDS en voel tijdens aanvallen (zonder zwangerschap) precies hetzelfde aan rechterkant onderbuik. Denk dus een beetje dat het komt omdat m’n darmen gigantisch van slag zijn door de hormonen en veranderingen. Maar, toch, maak ik me enorme zorgen haha.. Twijfel ik of ik hiervoor de VK moet bellen. Aanstaande woensdag een echo in het ziekenhuis. Kijken of het op de goede plek zit.

één maand geleden

Reactie op EerlijkeKlip104996

Hé hoi, het is net alsof ik dit stukje zelf heb geschreven. Ook een bbz geh ...
Zo spannend hè! Ik twijfel ook zo ontzettend om te bellen of niet! Ik heb van mezelf ook ontzettend gevoelige darmen. En merk in alles dat m’n darmen ook last hebben van de hormonen, maar herken de plaatselijke pijn rechts niet zonder zwangerschap. Jeetje echt killing deze eerste dagen/ weken tot de eerste echo!

één maand geleden

Hoi, Ik heb zelf 3 bbz mee gemaakt en was ook meerdere keer bij de SEH ivm met stekende pijn en bloedverlies. Mij is altijd vertelt dat lichte pijn ook aan een kant heel normaal kan zijn en het zo vroeg nog niets hoeft te betekenen als er geen bloedverlies is. Aan het eind is het een vraag waar jij je prettig mee voelt en als je onzeker bent zou ik zeker bellen. De dienstdoende gynaecoloog zou je vragen stellen en dan beordelen of je langs moet komen of nog even 2 dagen kan wachten.

één maand geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Zo spannend hè! Ik twijfel ook zo ontzettend om te bellen of niet! Ik heb v ...
Poeh heel erg! Bij mij zijn deze klachten vooral begonnen nadat ik wist dat ik zwanger was. Dus sinds afgelopen donderdag. Ik denk dat ik mijzelf zo onzeker aan het maken ben waardoor klachten ‘erger’ worden. Zolang de ‘pijn/het zeurderige’ gevoel niet erger wordt én ik geen bloedverlies heb, wacht ik nog even met bellen. Maar toch, moet mijn antwoord jou niet weerhouden om zelf te bellen! Bij twijfel, gewoon doen! ☺️ Ik vind het gewoon erg spannend en kan niet wachten op de eerste echo. Waarschijnlijk zullen deze klachten afnemen zodra ik een bevestiging heb gekregen dat het goed zit.

één maand geleden

Reactie op A_88

Hoi, Ik heb zelf 3 bbz mee gemaakt en was ook meerdere keer bij de SEH ivm ...
Jeetje, 3x.. wat heftig moet dat voor je zijn. Bij hoeveel weken kreeg jij klachten?

één maand geleden

Reactie op EerlijkeKlip104996

Jeetje, 3x.. wat heftig moet dat voor je zijn. Bij hoeveel weken kreeg jij ...
Meestal vanaf 5/6 weken. Ik had altijd ook licht bloedverlies en regelmatig terugkomende stekende pijn. Hoop dat het mij deze keer bespaart blijft.

één maand geleden

Ik heb toch even de gynaecoloog gebeld en ben nu in het ziekenhuis. Net bloed geprikt om te kijken of mijn HCG mooi doorgestegen is sinds vorige week en toch een echo zometeen! Spannend 🥲

één maand geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Ik heb toch even de gynaecoloog gebeld en ben nu in het ziekenhuis. Net blo ...
Heel erg spannend! Laat maar even weten hoe het gegaan is. Succes! 🤗

één maand geleden

Reactie op EerlijkeKlip104996

Heel erg spannend! Laat maar even weten hoe het gegaan is. Succes! 🤗
Uitslag HCG is van 750 6 dagen geleden naar nu 7490! Dus dat is goed! Nu wachten op de echo. Bijna aan de beurt.

één maand geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Uitslag HCG is van 750 6 dagen geleden naar nu 7490! Dus dat is goed! Nu wa ...
Wauwie! Wat een (voorlopig) goed nieuws zeg! 😍

één maand geleden

OPLUCHTING! Vruchtzakje in de baarmoeder, dooierzak gezien en mogelijk ook al het vruchtje in beeld gehad 🙏🏼✨

één maand geleden

😢 Wat geweldig en wat zal jij lekker slapen zeg! Heel erg fijn nieuws dit.

één maand geleden

Gefeliciteerd! Wat geweldig voor je en fijn dat je nu geruststelling hebt gehad.