23 Reacties

Dan Marley 😍

vorig jaar

Dat dus marley

vorig jaar

Ik zou persoonlijk voor marly gaan maar dat is ook persoonlijk 🩷 Ik vindt een naam mooier met een y dan met ie maar het moet voor jullie goed voelen 😊
Ik vind Marlie leuk. Sowieso bij Julian zoals je zelf ook zegt. En anders Marley. Vind Marly juist alsof er een letter vergeten is.

vorig jaar

Marlie! Maar dat komt ook omdat ik persoonlijk een “y” niet mooi zo vindt.

vorig jaar

Marlie vind ik mooier en staat vrolijker! Past ook beter bij Julian. Ik ken ook nog iemand waarbij je Marli schrijft…

vorig jaar

Marlie of Marley. Vind de naam zo super tof. Is het bij ons net niet geworden maar wel iets wat er op lijkt 🥰

vorig jaar

@mamavanJulian Even helemaal iets anders.. Wij krijgen een zoon en twijfelen over de naam Julian. Zelf ben ik bang dat het al snel afgekort wordt als Juul en dat vind ik wat vrouwelijk. Wat zijn jouw ervaringen?
Marlie 👌

vorig jaar

Reactie op Fenna.91

@mamavanJulian Even helemaal iets anders.. Wij krijgen een zoon en twijfel ...
Tot nu toe ben ik de enige die dat zelf wel eens doet (en vantevoren dacht ik dat nooit te gaan doen) maar vanuit mijn omgeving noemt iedereen m gewoon Julian. Wij zijn nog steeds heel blij met zn naam.

vorig jaar

Reactie op SpontaneRegendruppel678436

Marley
De zoon van Bob Marley heet Julian Marley :) daarom willen we dat liever niet haha

vorig jaar

Wij hadden bij de oudste ook Marlie/Marly maar uiteindelijk gekozen voor Marly. Dit was meer een gevoelskwestie. We vinden Marly wat mooier staan maar iedereen heeft daar natuurlijk een andere kijk op. 😊

vorig jaar

Marlie staat leuk!

vorig jaar

Ligt er denk ik aan hoe je het wil uitspreken! Bij Marlie zou ik het op zijn Nederlands uitspreken (dus Marlies zonder de s) en Marly zou ik sneller op zijn Engels uitspreken (dus als Bob Marley).

vorig jaar

Echt jouw keuze ik vind het allebei mooi. Marlie is wat Nederlanders, maar ik vind Engelse namen ook mooi 🤩 mijn oudste heet Daphne en mijn jongste dochter Daisy. Nu ook een naam met een D en soms krijg je gewoon een twijfel moment het is iets voor het leven maar we hebben de naam niet zonder reden gekozen.

vorig jaar

Reactie op OpperMama

Ligt er denk ik aan hoe je het wil uitspreken! Bij Marlie zou ik het op zij ...
Ik wilde precies dit typen :). Persoonlijk vind ik Marlie mooier en meer passend bij Julian.

vorig jaar

Misschien beetje late reactie, maar je kan ook nog voor Marli gaan. Zo heet mijn moeder toevallig . Bij Marly heb je de neiging om het op zn engels uit te spreken, die verwarring heb je niet als je voor Marlie of Marli gaat.

vorig jaar

Hier staat deze naam ook nog steeds op het lijstje en dan als Marlie geschreven! Heel mooie naam!

vorig jaar

Ik stem voor Julian & Marlie! Erg leuk en heb geen gevoel van een vergeten S