20 Reacties

9 maanden geleden

Voor het ledikant staat Ikea krummelur op mijn lijst en recent heb ik deze gekocht voor de wieg: https://www.bol.com/nl/p/for-kidzz-babymatras-40x80-x8cm-koudschuim/9200000035036486?referrer=socialshare_pdp_androidapp. Ikea matrassen komen over het algemeen goed uit testen, maar vond helaas geen matras in het juiste formaat voor de wieg. De For Kidzz komt ook goed uit verschillende testen, maar schijnt niet zo'n heel lange levensduur te hebben. Maakt m minder geschikt in formaat ledikant, maar voor de wieg prima lijkt mij.

9 maanden geleden

Voor het ledikant staat Ikea krummelur op mijn lijst en recent heb ik deze ...
Super bedankt voor je reactie! Ik zal gelijk even kijken naar deze matrassen. 🌸

9 maanden geleden

Ik heb hier veel over nagedacht. Uiteindelijk is het die van de IKEA geworden

9 maanden geleden

Ik heb van babydump gehaald. Was prijzig, maar matras vind ik zelf heel belangerijk.

9 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Wij hebben deze gekocht van de Ikea. Bekijk deze HIMLAVALV van IKEA. Nog w ...
Wij hebben deze ook gekocht 2 jaar geleden 👌🏻 Nu gaat de kleine (grote) meid naar een meegroeibed en komt de baby in het ledikant met dat matras.

9 maanden geleden

Ik kreeg laatst als tip tijdens de intake van de kraamzorg, dat die van Ikea eigenlijk het beste is! Zij zei ook dat er zo veel wordt aangeboden, maar dat die gewoon helemaal prima is! ☺️

9 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Wij hebben deze gekocht van de Ikea. Bekijk deze HIMLAVALV van IKEA. Nog w ...
Ja die hebben wij bij onze dochter destijds ook gekocht! Is tot de dag van vandaag echt top ook qua hardheid, ligt niet door (heeft n jaar op zolder geleden ingepakt en nog altijd top). En je kan de hoes er helemaal afhalen om te wassen.

9 maanden geleden

Super bedankt voor jullie reacties dames! Hebben jullie ook ervaringen met wat grotere matrassen? Matrassen van 70x140? Dus voor een meegroei bed.

9 maanden geleden

Ik had ook stress hierover want vondt sommige ook best wel duur. Bij de jisk geweest en daar 1 van 70,- gekocht 60x120x10 deze voelde goed en degelijk aan. En aerosleep matje erop voor het 1ste jaar (ik heb 1 van Vinted gehaald).

9 maanden geleden

Ik heb een matras van de IKEA, voor mijn eerste kindjes gebruikt en nu weer voor mijn komende baby, ziet er echt nog mooi en vind het ook goede kwaliteit.

9 maanden geleden

Reactie op RuimdenkendeWolf572594

Super bedankt voor jullie reacties dames! Hebben jullie ook ervaringen met ...
Wij hebben deze gekocht voor het meegroei bedje 😊

9 maanden geleden

Reactie op PregnantmomL

Ik kreeg laatst als tip tijdens de intake van de kraamzorg, dat die van Ike ...
Mag ik vragen welke?😊

9 maanden geleden

Uit de consumentenbond komen een paar van de ikea altijd het beste eruit. Volgens mij de Himlavalv. Zelf hebben wij de krummelur. Dat was in het jaar voor onze dochter werd geboren de beste koop volgens de consumentenbond.

9 maanden geleden

Reactie op OpperMama

Uit de consumentenbond komen een paar van de ikea altijd het beste eruit. ...
Bedankt voor je reactie!

9 maanden geleden

Reactie op OpperMama

Uit de consumentenbond komen een paar van de ikea altijd het beste eruit. ...
Ja klopt inderdaad. De Himlavalv kwam het beste uit de test.

9 maanden geleden

Reactie op DTkleine

Ja klopt inderdaad. De Himlavalv kwam het beste uit de test.
Die heb ik ook gehaald

9 maanden geleden

Bedankt voor de reacties lieve mensen. Het is voor ons heel duidelijk geworden: het wordt een ikea matras 🌸

9 maanden geleden

Ik ben lid geworden van de consumentenbond voor de babymatrassen test:

9 maanden geleden

Wij zijn uiteindelijk voor de nr 1 gegaan, die is ook in de sale bij babydump.