4 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben ook medisch! Keizersnede gehad. Dysmatuur kindje en vermoeden van zwangerschapsvergiftiging (uiteindelijk gelukkig niet) Bij mij is met de nacontrole toen verteld dat je eerst contact moet opnemen met de verloskundige. Wij mogen dan met een week of 16 door naar het zkh. Dat is onze keus. Vanaf 32 weken sowieso.

茅茅n maand geleden

Reactie op Jaja2

Ik ben ook medisch! Keizersnede gehad. Dysmatuur kindje en vermoeden van zw ...
Was ook heel spannend zo te lezen,wel allemaal goed gekomen met je kindje? 鉂わ笍 Bedankt voor je antwoord, dan ga ik ook gewoon de verloskundige bellen. 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Nies30

Was ook heel spannend zo te lezen,wel allemaal goed gekomen met je kindje? ...
Ja allemaal goedgekomen. Dagelijks een thuis ctg gehad vanaf 35 weken en met een ongepland geplande keizersnede ter wereld gekomen. Haha meneer vond de geplande keizersnede geen mooie datum denk ik en gunde mama ook nog wat wee毛n 馃ぃ Succes met aanmelden! Wij hebben gewoon dezelfde als de eerste keer. Zij weten ook het beloop en kunnen je dan ook makkelijker en sneller helpen.

茅茅n maand geleden

Ik ben nu ook medisch vanwege een stilgeboorte van onze baby met 5mnd zwangerschap twee jaar geleden. Mij was toen verteld dat ik gelijk contact mocht opnemen met het ziekenhuis. Dat heb ik vanochtend gedaan na een positieve test afgelopen weekend. Telefonisch was het advies om de eerste echo in het ziekenhuis te doen en dan te bespreken of we daar blijven of naar een praktijk gaan.