8 Reacties

één maand geleden

Ik ook! Ik ben waarschijnlijk 3 mei uitgerekend maar zal ook eerder ingeleid worden vanwege mijn diabetes. Waarschijnlijk ook met 37/38 weken

één maand geleden

Hier ook waarschijnlijk, mijn vorige zwangerschap & bevalling was heel gecompliceerd, dus ze willen me liever inleiden om dat een beetje in de hand te hebben.

één maand geleden

Uiterlijk 39 weken. Vorige bevalling was een keizersnede. Grote kans nu weer. Een geplande keizersnede doen ze bij ons niet voorzijde 39 weken.

één maand geleden

Ik zal ook niet overlopen Door het verleden, verlies weet ik niet of ik het red Ben eerder al vroeg bevallen En wil in een ander ziekenhuis bevallen En twijfel zelfs of ik niet liever een keizersnede wilde Maar dat zie ik tegen die tijd wel En ook ik zal weer zwangerschap suiker krijgen

één maand geleden

Hier ook ivm keizersnede bij vorige zwangerschap. Ben waarschijnlijk uitgerekend op 25 mei maar dit wordt dus eerder.

één maand geleden

Hoi! Ik heb al jaren diabetes dus ik word ook ingeleid bij 38 weken.

één maand geleden

Ik ook vanwege diabetes. 1e kindje met keizersnede, wil deze waarschijnlijk ook met keizersnede. Ben benieuwd hoe dat dan gaat

één maand geleden

Ja ik denk het wel, vorige zwangerschap zwangerschapsdiabetes gehad met insuline en verwacht dat deze zwangerschap weer. Alhoewel ik maar heel kort insuline nodig heb gehad dus wellicht kan ik dat nu voorkomen. 23 mei uitgerekend maar gok dat ik met 38 weken beval.