4 Reacties

17 dagen geleden

De meesten op dit forum komen denk ik uit een tijd waar onze ouders nog veel meerookten. De afgelopen jaren is er natuurlijk weer veel bijgekomen wat niet mag en schadelijk kan zijn. Ik had het erover met mijn moeder en zij gaf aan eens in de maand wel een kriekje te hebben gedronken en biefstuk te hebben gegeten. Ik ben gezond en niks te klagen. Ik zou het natuurlijk niet aanraden en ik hou me gewoon aan de richtlijnen, maar af en toe iets doen wat niet helemaal de bedoeling is omdat het nu eenmaal zo loopt zal niet gelijk leiden tot een miskraam oid. Wij zijn er ook gezond mee geboren en ik denk dat er tegenwoordig veel meer rekening met de zwangerschap gehouden wordt :)

17 dagen geleden

Als het je een slecht gevoel gaf, hoe komt het dat je niet eerder bent weggegaan of er iets van hebt gezegd? Ik denk dat 1x niet zo veel kwaad kan hoor. No worries 😀 Misschien wel goed om bij een volgende keer te voorkomen door weg te gaan of er iets van te zeggen. Mensen kunnen ook buiten roken

17 dagen geleden

Ik heb dit eens voorgehad bij mijn eerste zwangerschap. We hadden een verjaardag van een tante van mijn partner, waarvan we weten dat ze binnen rookt (in haar eigen huis). We zijn gegaan, heel comfortabel voelde ik me niet, maar zijn max een uurtje gebleven, gewoon omdat dat fijner voelde. Maar het was een one time situatie, we kwamen daar niet dagelijks of wekelijks. En we wilde toch even ons gezicht wel laten zien.

17 dagen geleden

Goed is het niet. Maar ik denk dat het pas echt kwaad kan als dit een dagelijkse activiteit van je is en zover ik lees is dat niet het geval. Ken genoeg die nog zwaar hebben doorgerookt tijdens zwangerschap en een gezond kindje hebben. Al vind ik het echt not done 😥🤗