49 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ook ik kom uit Brabant en ben zwanger van ons tweede kindje 😊 ik sluit graag aan!

één maand geleden

Hoi, ook uit Brabant en zwanger van ons tweede kindje! 😊

één maand geleden

Ik zou er ook graag in willen!

één maand geleden

Oh ja ik zou heeel graag aansluiten! (:

één maand geleden

Hey wat leuk!! Ik sluit ook graag aan!! :)

één maand geleden

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :)

één maand geleden

Ja leuk!! Wil daar zeker in. Vv gestuurd.

één maand geleden

Hoi hoi! Mijn naam is Tessa en ik kom ook uit Brabant. Ik ben Zwanger van ons eerste kindtje en ook in mei uitgerekend ik heb je een verzoek gestuurd 😉

één maand geleden

Ik heb je toegevoegd!

één maand geleden

Reactie op mamavanxxx

Ik heb je toegevoegd!
Ik heb je ook een verzoek gestuurd, lijkt me leuk een groepsapp. 26 jaar, eerste kindje uitgerekend eind mei. ✨️

één maand geleden

Hoi hoi! Ik ben ook eind mei uitgerekend, mag ik ook aansluiten in het groepje? Wij wonen ook in Brabant😊

één maand geleden

Reactie op deetje_

Ik heb je ook een verzoek gestuurd, lijkt me leuk een groepsapp. 26 jaar, e ...
Leuk! Ik ben 19 mei uitgerekend maar was bij de eerste 2 weken overrijd

één maand geleden

Hoi hoi, ik ben ben zwanger van ons eerste kindje en woon ook in Brabant. Ik sluit graag aan😊

één maand geleden

Ik heb het idee dat TS niet meer actief is, is er iemand in de appgroep die ons wil toevoegen? :)

één maand geleden

Heey! Mijn naam is Majella, 30 jaar en kom uit een dorp tussen Veghel en Helmond. Zou het leuk vinden in de groep te mogen. 😁

één maand geleden

Sorry allemaal, er is inmiddels als een volle groep, jullie kunnen eventueel zelf nog een nieuwe groep maken, bedankt voor jullie interesse!

één maand geleden

Hier ook wonend in Brabant! We hebben een zoontje en hij wordt deze week 3. Als met deze zwangerschap alles goed blijft gaan, komt dit tweede kindje half mei. Leuk om in een groepsapp te worden toegevoegd ☺️

één maand geleden

Dan zal ik een nieuwe groepsapp maken, stuur maar een vriendschapsverzoek als je hierin wil!

één maand geleden

Reactie op mmmarissaaa

Dan zal ik een nieuwe groepsapp maken, stuur maar een vriendschapsverzoek a ...
lijkt me leuk! x

één maand geleden

Reactie op mmmarissaaa

Dan zal ik een nieuwe groepsapp maken, stuur maar een vriendschapsverzoek a ...
Ik zou er ook graag in willen (: