356 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zelf bijna 25 Dit is ons 2e kindje en 3e zwangerschap. Wij willen dit keer niet weten wat het word omdat de verrassing ons ook wel een keer leuk lijkt. Ik denk dat ik tussen de 4 en 6 weken zwanger ben maar eerder richting de 4. Namen voor meisjes hebben we genoeg, jongens vinden we lastig!

2 maanden geleden

Alsof ik dit zelf heb geschreven! Ik ben bijna 29 en dit wordt ons tweede kindje, ik ben nu 4+4 weken zwanger. Ook heel onverwacht. Onze zoon is ook van januari 2022. Wij willen het geslacht wel weten. En de naam.. we hebben nog het lijstje van toen bij onze zoon, ook met meisjesnamen.

2 maanden geleden

Reactie op Li95

Alsof ik dit zelf heb geschreven! Ik ben bijna 29 en dit wordt ons tweede ...
Ooh wat toevallig zeg!! Apart he als je er niet op hebt gerekend! 🙈

2 maanden geleden

K ben zelf 22! Dit is ons eerste kindje en 2e zwangerschap 4 maanden geleden helaas een miskraam gehad.. daarom is deze zwangerschap voor ons heel spannend maar ook heel leuk. We willen heel graag weten wat het word het liefst vandaag al hahah. Ik ben nu 3+1 weken zwanger. We hebben een heel lijstje met namen!

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Ooh wat toevallig zeg!! Apart he als je er niet op hebt gerekend! 🙈
Het is nog steeds onwerkelijk ja 😂

2 maanden geleden

Ik ben 26 jaar, hebben een dochter van net 3 jaar. We willen graag weten wat ‘t wordt (mijn vriend denkt nu een tweeling 🤣). Ik ben volgens eigen berekening nu 4+2 weken zwanger. Meisjes namen zijn we zo over uit. Bij onze dochter zaten we te twijfelen tussen twee, dus dat zal de overgebleven naam worden haha. Jongens namen wordt ‘t een lastige omdat mijn man graag met een bepaalde letter wilt, en hij heel weinig leuk vindt 🤣

2 maanden geleden

Ik ben 25 jaar en heb al een zoontje van 3! Deze zwangerschap was niet gepland maar we zijn wel heel blij! Ben nu ongeveer 5w + 1 dag. We willen heel graag weten wat het wordt en we hebben al een meisjes naam, jongnens namen vinden we heel lastig. Vind het ook nog wel erg spannend aangezien je bij elk krampje of steekje denkt dat er iets mis is

2 maanden geleden

Reactie op xniicolexo

K ben zelf 22! Dit is ons eerste kindje en 2e zwangerschap 4 maanden geled ...
Spannend! Mijn eerste zwangerschap was ook een miskraam. Blijft lastig als je dat een keer hebt doorgemaakt! Hopelijk een gezond kindje voor jullie dit keer!❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op jongdejuul

Ik ben 26 jaar, hebben een dochter van net 3 jaar. We willen graag weten wa ...
Zo leuk! Heerlijk hoef je je daar niet meer druk om te maken haha! Ja wij vinden jongensnamen ook echt een ding hoor!

2 maanden geleden

Reactie op Inverwchtjngvannummer2

Ik ben 25 jaar en heb al een zoontje van 3! Deze zwangerschap was niet gepl ...
Aah! Spannend zeg! Jaa die krampjes en steekjes t blijft gek maar over het algemen is het een heel goed teken!❤️

2 maanden geleden

Ik ben 25 jaar, zwanger van ons 2e kindje. 25 juni bevallen van ons zoontje Mats met 13 weken zwangerschap 💫. Nu is het allemaal onzeker doordat ik niet weet hoever ik ben, doordat ik geen cyclus heb gehad na mijn bevalling. Op 15-8 positief getest met wekenindicator 1-2 weken en streepjes test. Maar de streepjes testen blijven tot op dag van vandaag erg licht, waardoor ik erf onzeker ben over deze zwangerschap. Wij hebben nog een lijstje met namen

2 maanden geleden

Hey! Ik ben 25 jaar oud, dit is ons 2e kindje. Wij willen met een pretecho weten wat het wordt, nu bijna 5 weken zwanger en de naam weten we nog niet☺️

2 maanden geleden

Ik ben 29. Dit is mijn eerste zwangerschap! Dus heel spannend allemaal. Ik ben nu als het goed is 4+1. Wij zouden wel graag weten wat het wordt, naam wordt echt een ding! Mijn vriend vindt niks leuk!!

2 maanden geleden

29 jaar en 3e kindje! Ik heb 2 jongens van 2 jaar en eentje van 9 maanden dus wij zijn wel benieuwd of we een heel mannelijk huishouden gaan krijgen of niet. Het gaat allemaal sneller dan verwacht haha maar wel heel leuk ik ben benieuwd. Ik ben rond de 3.5 weken zwanger. Ik vind zwanger zijn niet heel erg leuk (zacht uitgedrukt) maar ik ben me nu wel bewust van het feit dat dit echt de laatste is en ik meer van de kleine dingen ga genieten en ga vastleggen. En ach ik vind het natuurlijk ook allemaal weer spannend kan nu al niet wachten tot ik zo’n klein baby’tje in mijn armen heb 🥹🥹 en mijn jongste is pas 9 maanden haha

2 maanden geleden

Reactie op britt_1998

Ik ben 25 jaar, zwanger van ons 2e kindje. 25 juni bevallen van ons zoontj ...
Ooh wat heftig voor jullie zeg! Hopelijk zit alles goed dit keer!🤍✨

2 maanden geleden

Reactie op Lovely!

Hey! Ik ben 25 jaar oud, dit is ons 2e kindje. Wij willen met een pretecho ...
Zo leukk! Super spannend weer!😍

2 maanden geleden

Reactie op Sulan

Ik ben 29. Dit is mijn eerste zwangerschap! Dus heel spannend allemaal. Ik ...
Zo spannend! Ooh dat word wat ja! Mijn man is ook kieskeurig maar uiteindelijk bij onze dochter is het ook goed gekomen.😇

2 maanden geleden

Reactie op PBaby

29 jaar en 3e kindje! Ik heb 2 jongens van 2 jaar en eentje van 9 maanden d ...
Aaah zo leuk! Altijd weer spannend he! Ben heel benieuwd wat het gaat worden bij jullie dan!😄

2 maanden geleden

Hooooi allemaal!! Vandaag zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben, na een lange aanloop en ziekenhuistraject! Ik ben echt door het dolle! Ik ben 27 en ben nu volgens mij 3+3 weken zwanger. Ik ben heel benieuwd wat het wordt en voor beide opties al namen klaarliggen 🤞🏼☺️

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Aaah zo leuk! Altijd weer spannend he! Ben heel benieuwd wat het gaat worde ...
Ja elke zwangerschap is weer spannend! Ik hoop dat jij ook een mooie en fijne zwangerschap gaat hebben. Hoe oud ben jij? En willen jullie weten wat het wordt?