356 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op MTvdw

Oeh toevallig! Leuk! 🥰 Jij hebt je eerste echo gehad? Zag het er allemaal ...
Ja alles zag er goed uit!🤍

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Oooo meiden zijn jullie ook zo hormonaal/humeurig? 😳 Mijn vriend kan echt ...
Hier ook! Bij mijn dochter niet zo’n last van gehad als nu… ik ben een echte heks🤣

2 maanden geleden

Reactie op c_moon

Hi allemaal! Ik ben 32 jaar en 4 + 4 zwanger van de eerste❤️ Ik ben ook he ...
Wat leuk! Wij hebben het aan onze familie al verteld en wat vrienden. Voor de buitenwereld wachten we tot de 12 weken!😊

2 maanden geleden

Reactie op Sparklonn

Hi! Ik ben 34 jaar, en 5 weken zwanger van mijn tweede kindje. Voor mijn vr ...
Aah wat spannend dan nu! Hopelijk gaat alles goed!❤️

2 maanden geleden

Reactie op DPB15

Wat super leuk! Ik ben 26 en dit wordt ons eerste kindje. We willen graa ...
Zo leuk!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Jane94

Hoi, ik word volgend weekend 30, dit zal mijn 3e kindje zijn. Heb al een zo ...
Ooh wat extra spannend en intens dan! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Wat leuk! Wij hebben het aan onze familie al verteld en wat vrienden. Voor ...
Oh wat leuk! Nog op een speciale manier of gewoon verteld? Ik twijfel een beetje over hoe we het willen doen

2 maanden geleden

Reactie op Faysel

Ik heb er 1 van oktober 21 en 1 van oktober 23😅 daar zat 2 jaar tussen en ...
Ben jij ook van de oktober 23 groep dan? Ik heb ook een zoon van oktober 23 (en een van feb 22😅) nu verrassing, nog eentje 🙈

2 maanden geleden

Reactie op c_moon

Oh wat leuk! Nog op een speciale manier of gewoon verteld? Ik twijfel een b ...
Wij hadden bij mijn schoonfamilie toevallig een fotoshoot en toen wij met ons gezin op de foto gingen heb ik even mn buik wat uitgezet en vastgehouden haha en iedereen keek natuurlijk naar ons dus dat was wel een leuke originele manier! En bij mijn familie hebben we het op verjaardag gewoon in de groep gegooit dat onze dochter grote zus word!😊

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Als ik het zelf bereken, ben ik ook 8 mei uitgerekend 🥺
Ik ook!😊

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben vandaag precies 6 weken en volgens de app uitgerekend op 4mei. Word mijn 1e kindje en vind het heel spannend omdat 2/3jaar geleden ik 2x een miskraam heb gehad maar heb voor het eerst allerlei symptomen dus geeft me iets meer hoop en je ziet het al aan mn buik ook al komt het door je darmen maar ik kan het niet echt verbergen dus ben ergens ook wel benieuwd of ik een 2ling krijg omdat mijn vriend zijn vader ook 2ling is en me vriend zelf niet haha

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Oooo meiden zijn jullie ook zo hormonaal/humeurig? 😳 Mijn vriend kan echt ...
Jaa dit is zo erg 😅 Ik heb ook een zoontje van 3 en ik irriteer me ook zoo snel aan hem.. voel me echt schuldig maar gelukkig vind die mama nog wel lief 😅💕

2 maanden geleden

Reactie op KimvHoof

Hi, ik ben Kim (32 jaar) en ik ben nu 4 weken ongepland zwanger. Heb veel l ...
Dit zijn wel echt zwangerschaps symptomen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook weken lang gedacht: en nu ga ik ongesteld worden zo voelde het echt 😅

2 maanden geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Hoii ik ben 30 jaar oud heb 2 zoontjes van 9 en 2,5. 8 jaar samen met mijn ...
Gefeliciteerd! En wat een prachtige namen hebben je jongens 🥰

2 maanden geleden

Reactie op nnnickyyy

Gefeliciteerd! En wat een prachtige namen hebben je jongens 🥰
Dankjewel lieverd 🙏🏽 word echt moeilijk als het weer een jongens word kan echt niks leuks vinden 🥲 voor een meisje zijn we al jaren ready qua naam 🤣

2 maanden geleden

Hee hoi! Ik ben Nicky 29 jaar oud. Ik woon met mijn partner Marthijn van 31 en ons zoontje Boaz van 3. Ik testte een paar dagen geleden heel licht positief en de testen lopen goed op gelukkig vandaag was hij al goed donker! Vorige maand hadden we met 4+6 (op de dag dat we op vakantie gingen) een miskraam dus ik had niet verwacht zo snel al weer zwanger te zijn 🤭 Misselijk, moe en humeurig maar vooral erg blij! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Dankjewel lieverd 🙏🏽 word echt moeilijk als het weer een jongens word kan ...
Haha dat snap ik! Ik hoop stiekem ook op een meisje 🤭 En anders maar heel internet af zoeken naar een leuke naam 😅

2 maanden geleden

Goedemorgen dames, Vandaag een positieve zwangerschapstest na 10 dagen overtijd. Ik had constant buikkrampen waardoor ik dacht dat ik wel ging menstrueren. Ik heb een dochtertje Sterre van 9 maanden. Heel blij maar vind het nu enger dan bij onze eerste omdat het onverwachts is maar zeker gewenst 💖 Mijn partner is de hele week van huis. Hebben jullie leuke ideeën hoe ik dit op een leuke manier kan vertellen aan hem?

2 maanden geleden

Reactie op Merelxv

Goedemorgen dames, Vandaag een positieve zwangerschapstest na 10 dagen over ...
Misschien je dochtertje een leuk truitje aantrekken, testje inpakken en die door haar laten geven?

2 maanden geleden

Reactie op Tmra_92

Hoi! Ik ben vandaag precies 6 weken en volgens de app uitgerekend op 4mei. ...
Zo fijn dat je er wel een beetje vertrouwen in hebt nu! Spannend allemaal!🥰