Hey allemaal,
Bij mij dochter had ik in de Januari 2022 ook een gezellig topic waarbij we kletsten en elkaar op de hoogte hielden van de zwangerschap lijkt me leuk om nu weer te hebben.
Ik ben deze maand onverwacht zwanger maar denk wel in mei te zijn uitgerekend.
Hoe is het met jullie en hoe voelen jullie je nu jullie weten dat er (weer) een kindje aankomt?
Wij zijn inmiddels helemaal aan het idee gewend en zijn zo blij. Zelf voel ik wel wat spanning omdat ik voor onze dochter een miskraam heb gehad. 6 september is onze eerste vroege echo (iets meer dan 5 weken).
Ik dacht ik zet wat vraagjes op rij om kennis te maken.
Hoe oud ben je?
Hoeveelste kindje?
Willen jullie weten wat het word?
Hoeveel weken ben je zwanger?
Zijn jullie al over een naam aan het denken?
Oh wat leuk! Nog op een speciale manier of gewoon verteld? Ik twijfel een b ...
Wij hadden bij mijn schoonfamilie toevallig een fotoshoot en toen wij met ons gezin op de foto gingen heb ik even mn buik wat uitgezet en vastgehouden haha en iedereen keek natuurlijk naar ons dus dat was wel een leuke originele manier! En bij mijn familie hebben we het op verjaardag gewoon in de groep gegooit dat onze dochter grote zus word!😊
Hoi!
Ik ben vandaag precies 6 weken en volgens de app uitgerekend op 4mei.
Word mijn 1e kindje en vind het heel spannend omdat 2/3jaar geleden ik 2x een miskraam heb gehad maar heb voor het eerst allerlei symptomen dus geeft me iets meer hoop en je ziet het al aan mn buik ook al komt het door je darmen maar ik kan het niet echt verbergen dus ben ergens ook wel benieuwd of ik een 2ling krijg omdat mijn vriend zijn vader ook 2ling is en me vriend zelf niet haha
Oooo meiden zijn jullie ook zo hormonaal/humeurig? 😳 Mijn vriend kan echt ...
Jaa dit is zo erg 😅 Ik heb ook een zoontje van 3 en ik irriteer me ook zoo snel aan hem.. voel me echt schuldig maar gelukkig vind die mama nog wel lief 😅💕
Hi, ik ben Kim (32 jaar) en ik ben nu 4 weken ongepland zwanger. Heb veel l ...
Dit zijn wel echt zwangerschaps symptomen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook weken lang gedacht: en nu ga ik ongesteld worden zo voelde het echt 😅
Hee hoi! Ik ben Nicky 29 jaar oud.
Ik woon met mijn partner Marthijn van 31 en ons zoontje Boaz van 3.
Ik testte een paar dagen geleden heel licht positief en de testen lopen goed op gelukkig vandaag was hij al goed donker! Vorige maand hadden we met 4+6 (op de dag dat we op vakantie gingen) een miskraam dus ik had niet verwacht zo snel al weer zwanger te zijn 🤭
Misselijk, moe en humeurig maar vooral erg blij! 🥰
Goedemorgen dames,
Vandaag een positieve zwangerschapstest na 10 dagen overtijd. Ik had constant buikkrampen waardoor ik dacht dat ik wel ging menstrueren. Ik heb een dochtertje Sterre van 9 maanden. Heel blij maar vind het nu enger dan bij onze eerste omdat het onverwachts is maar zeker gewenst 💖 Mijn partner is de hele week van huis. Hebben jullie leuke ideeën hoe ik dit op een leuke manier kan vertellen aan hem?