356 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op nnnickyyy

Hee hoi! Ik ben Nicky 29 jaar oud. Ik woon met mijn partner Marthijn van 31 ...
Zo fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Merelxv

Goedemorgen dames, Vandaag een positieve zwangerschapstest na 10 dagen over ...
Oooh wat spannend zeg! Je kan haar een shirtje aantrekken met grote zus?🥰

2 maanden geleden

Ik ben 30 jaar en dit is mijn eerste kindje. Ik ben 5 weken en 4 dagen zwanger! Voor een jongen weten we het al, maar voor een meisje zijn we nog aan het nadenken (we hebben nog lang genoeg gelukkig). Ik vind het best heel spannend en moet nog twee weken wachten tot ik naar de VK mag. Heeft iemand geruststellende tips om de tijd door te komen? X

2 maanden geleden

Reactie op Am.ber.123

Ik ben 30 jaar en dit is mijn eerste kindje. Ik ben 5 weken en 4 dagen zwan ...
Haha zit te denken om een topic met "leuke dingen" te maken, om samen de tijd door te komen, leuke dingen te delen, etc. Ga ik even doen.. haha

2 maanden geleden

Reactie op Am.ber.123

Ik ben 30 jaar en dit is mijn eerste kindje. Ik ben 5 weken en 4 dagen zwan ...
Ik probeer mezelf gewoon “druk te houden” huishouden staat nooit stil en als ik even niks heb ga ik er op uit of een dutje doen haha…

2 maanden geleden

Zelf ben ik 30 (eind van de maand wordt ik 31) en dit wordt ons 1e kind, we waren al 2 rondes bezig en toen was het raak.. Wij willen heel graag weten wat het wordt, al vinden we het allerbelangrijkste dat het gezond is. Mijn vriend is erg enthousiast en ik moet hem een beetje tegenhouden om niet nu al van alles te gaan kopen haha. Momenteel 5 weken en 6 dagen zwanger. We hebben 25 september onze eerste echo. Qua namen hebben we de meisjesnamen al, inclusief 2e naam. Jongensnamen zijn we nog niet helemaal over uit.

2 maanden geleden

Reactie op Merelxv

Goedemorgen dames, Vandaag een positieve zwangerschapstest na 10 dagen over ...
Gefeliciteerd! Mijn zoontje is nu 11 maanden en hier ook een onverwachtsje maar zeker gewenst nu erachteraan🤭 ik ken je naam trouwens ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

2 maanden geleden

Reactie op remycarolien

Zelf ben ik 30 (eind van de maand wordt ik 31) en dit wordt ons 1e kind, we ...
Zo leuk! Leuk dat je vriend zo enthousiast is!🥰

2 maanden geleden

Leuk! Na voor de 2e keer een ziekenhuistraject te hebben gevolgd ben ik na mijn 6e IUI zwanger. Nu 6 weken en 4 dagen. Ik heb al een dochter, ook via IUI geboren. Dit keer laten we ons verrassen qua geslacht. Nog niet uit over de naam 💗💙

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Zo fijn dat je er wel een beetje vertrouwen in hebt nu! Spannend allemaal!� ...
Ja is zeker spannend, heb de 17e me eerste echo, mocht met 7 weken komen zodat ik wat meer rust in me hoofd heb dan

2 maanden geleden

Reactie op JS0301

Leuk! Na voor de 2e keer een ziekenhuistraject te hebben gevolgd ben ik na ...
Zo leuk! Wat fijn dat het weer gelukt is!✨🩵🌸

2 maanden geleden

Reactie op Tmra_92

Ja is zeker spannend, heb de 17e me eerste echo, mocht met 7 weken komen zo ...
Fijn dat dat kon!❤️

2 maanden geleden

Hey, leuk topic. Mama van 2, waarvan 1 al in de puberteit. Dit wordt ons derde kindje, en zelf ben ik bijna 33 (eind deze maand). Uitgerekend op 6 mei 2025 dus nu precies 6 weken zwanger. Nog geen namen, wel al wat opgeschreven in m'n notities die ik zelf leuk vind. Man wacht liever even tot we zeker weten dat alles goed is, en ze het geslacht kunnen zien😊.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben 31 jaar en dit is mijn 2e zwangerschap en hopelijk 1e kindje 🌈 exact een jaar na de 1e zwangerschap zijn we weer in verwachting. We weten nog niet wat het wordt, want ik ben momenteel 6 weken en 5 dagen zwanger. 20 september hebben we de vitaliteitsecho, maar ik heb gister de baby al mogen zien. Ik had last van aanhoudende pijn en spotting, maar het hartje van de baby klopt mooi en het heeft de juiste lengte voor hoever ie is. Ik heb een cyste in mijn rechtereierstok, maar dat komt blijkbaar vaker voor tijdens de zwangerschap. De namen voor zowel een jongen als een meisje hebben we al, het is dus voor nu even spannend of het goed blijft gaan en wat het wordt ❤️

2 maanden geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Hey, leuk topic. Mama van 2, waarvan 1 al in de puberteit. Dit wordt ons ...
Wat leuk, we zijn op dezelfde dag uitgerekend😁

2 maanden geleden

Reactie op 🦄🌈

Hoi allemaal, Ik ben 31 jaar en dit is mijn 2e zwangerschap en hopelijk 1e ...
Ah wat fijn dat ze vast even wilden checken!

2 maanden geleden

Reactie op remycarolien

Wat leuk, we zijn op dezelfde dag uitgerekend😁
Aah dat is zeker leuk! Hoe voel je je?

2 maanden geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Hey, leuk topic. Mama van 2, waarvan 1 al in de puberteit. Dit wordt ons ...
Leuk! Aah ja zat tijd ook nog toch om over na te denken!🥰

2 maanden geleden

Reactie op 🦄🌈

Hoi allemaal, Ik ben 31 jaar en dit is mijn 2e zwangerschap en hopelijk 1e ...
Zo spannend voor jullie! Fijn dat de echo goed was!❤️❤️

2 maanden geleden

Ik ben 31 jaar en ik weet niet hoe ver ik ben omdat mijn cyclus heel wisselend is, in ieder geval begin mei uitgerekend denk ik . We hebben al een zoontje van november 23. Ik vind de kwaaltjes dit keer veel zwaarder dan tijdens de 1e zwangerschap 🙈