356 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Aah dat is zeker leuk! Hoe voel je je?
Op de vermoeidheid en misselijkheid na gaat het goed. Vind het wel best spannend en de wachttijd tot de 1e echo lijkt een eeuwigheid te duren haha. En met jou?

2 maanden geleden

Leuk om te lezen allemaal🥰 Ik ben zwanger van derde kindje! Heb al een zoontje van 4 en dochtertje bijna 2. Ik ben nu 5 weken 4 dagen! Ik ben echt heel erg misselijk al en ook doodmoe! Ik ken herken dit helemaal niet van vorige zwangerschappen zo vroeg. Hebben meer al zo vroeg last van misselijkheid?

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben als het goed is ergens half mei uitgerekend, Maar m'n cyclus duurt sinds de laatste bevalling soms wel 7/8 weken dus kan er geen pijl op trekken. cb test geeft nu wel 2-3 weken aan dus denk idd de 15e omgeveer. heb een zoontje van 10 maanden en één van 3,5 jaar. M'n man en ik zijnallebei 26.'t was niet perse gepland maar meer van 'we zien wel waar 't schip strand'. Dat het gelijk weer raak zou zijn verwacht ik nooit echt maar is steeds weer zo. Dus in de toekomst maar voorzichtig zijn 🤭.

2 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben 37 en zwanger van onze eerste. Na 3 jaar proberen, 5 IUI pogingen en 2 IVF pogingen zijn wij tijdens een fertiliteit pauze zelf (onverwacht) zwanger geworden. Extreem blij uiteraard. Gister hebben we een echo gehad en alles zag er perfect uit. Ik ben nu 7+1 weken zwanger en 1 mei uitgerekend 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Mamavanmini

Ik ben 31 jaar en ik weet niet hoe ver ik ben omdat mijn cyclus heel wissel ...
Hier ook de tweede en bij mij is de vermoeidheid zo veel heftiger dan bij mijn dochtertje misschien ook omdat we er al een hebben rondlopen🙈

2 maanden geleden

Reactie op xbkx

Leuk om te lezen allemaal🥰 Ik ben zwanger van derde kindje! Heb al een zoo ...
Ik was bij mijn dochter misselijk vanaf week 4 moe wat minder en dat is deze zwangerschap weer heeeel erg. Hopelijk snel je piek dan trekt het vaak wel weer wat weg!❤️

2 maanden geleden

Reactie op MonicavanIterson

Hoi allemaal, ik ben als het goed is ergens half mei uitgerekend, Maar m'n ...
Ooh wat een verrassing dan!❤️

2 maanden geleden

Reactie op ssuiker

Hallo allemaal, ik ben 37 en zwanger van onze eerste. Na 3 jaar proberen, 5 ...
Oooh wauw wat ontzettend bijzonder! Zo gegund!💛

2 maanden geleden

Reactie op ssuiker

Hallo allemaal, ik ben 37 en zwanger van onze eerste. Na 3 jaar proberen, 5 ...
Hier ongeveer hetzelfde! 4,5 jaar bezig, vele OI pogingen, 4x iui en 1x ivf. Rustmaand zwanger geworden. Vrijdag echo gehad en 7+4 geschat. Gefeliciteerd, bijzonder dat het dan ‘zelf’ is gelukt he.

2 maanden geleden

ik ben 25 jaar. dit word mijn 2e kindje. ja wij willen graag het geslacht weten😊 ben nu 4+4 weken zwanger en ben wel bezig met namen maar jongens namen gaan tog moeizamer dan meisjesnamen 😬😭😂❤️

2 maanden geleden

Ik ben 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje❤️ ik ben nu 6+6 en uitgerekend op 4 mei. Sinds de positieve zwangerschapstest (week 2/3) echt mega vermoeid en de misselijkheid wordt steeds erger. Volgende week krijgen wij de eerste echo en erna vertellen we het aan onze ouders/broers/zussen. Ik ben heel zenuwachtig haha! Wij willen graag weten wat het geslacht wordt. Meisjesnaam weten we al alleen de jongens naam nog niet

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben 27, 28 als ik moeder wordt. Wij verwachten ons eerste kindje in mei. Ja we vinden het leuk om te weten wat het wordt. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen. De namen zijn al bekend voor zowel een jongen als een meisje 🥰

2 maanden geleden

31 jaar, 2e kindje en nu 4+2 weken zwanger 🥰 We hopen dat alles goed blijft gaan en we kijken enorm uit naar de komst van dit kindje. Ik wist dat het ‘raak’ was, toen ik afgelopen zondag een zere borst kreeg 😅 zo’n raar gevoel, alsof ik weer volop in de borstvoeding zit. Verder valt het mee met de kwaaltjes.

2 maanden geleden

Hallo, wij zijn 34 en 40 en zwanger van ons tweede kindje. Wij hebben al een dochter en bij haar zwangerschap wilde ik zo snel mogelijk weten wat het zou worden. Nu wil ik juist verrast worden bij de bevalling, lijkt me zo mooi! Jongen en meisje zijn voor ons allebei even welkom. Mijn dochter (bijna 4) gaat bij oma wonen als ze een broertje krijgt 😂. Ik ben nu 4w5d en uitgerekend op 20 mei. We hebben nog geen afspraak bij vk, maandag maar eens achteraan. Ik heb zelf al een lijstje met namen paraat, voor een jongen en een meisje. Nu moet papa het er nog mee eens zijn. Maar voor we namen gaan bespreken, eerst maar zien dat alles goed gaat. Het is nog zo pril. Vorige keer had ik verder zwangerschapsdiabetes, ik verwacht dat ik dat dit keer ook weer zal hebben. Dat kan het ook allemaal wat lastiger en zwaarder maken. Dus even 6 weken fingers crossed nog dat alles goed gaat en nipt goed terugkomt, dan kunnen we gaan dromen!

2 maanden geleden

Reactie op Kooitje

Hier ongeveer hetzelfde! 4,5 jaar bezig, vele OI pogingen, 4x iui en 1x ivf ...
Ja heel bijzonder. Voelt bijna als een extra cadeautje. Jij ook gefeliciteerd ♥️

2 maanden geleden

Reactie op jeaylinn

ik ben 25 jaar. dit word mijn 2e kindje. ja wij willen graag het geslacht w ...
Zo leuk! Altijd de jongensnamen he!🙈

2 maanden geleden

Reactie op romya2135

Ik ben 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje❤️ ik ben nu 6+6 en uitgerek ...
Zo spannend! Vervelend dat je al zo vroeg misselijk was! Had ik ook bij mijn dochter.. werd beter rond de 14 weken!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Dewibeertje

Hi allemaal! Ik ben 27, 28 als ik moeder wordt. Wij verwachten ons eerste k ...
Zo leuk!🥰

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Zo leuk! Altijd de jongensnamen he!🙈
Ik vind/vond juist de meisjes namen veel moeilijker 🤭

2 maanden geleden

Hoi wat leuk!! Ik ben 29 en word bijna 30(29december) en ben zwanger van ons 2e kindje. Ik weet nu bijna een week dat ik zwanger ben, toen ik testte ontplofte de test zowat zo donker was de streep🫣 ik was op moment van testen pas 12 dagen dpo ondertussen wel van de schrik bekomen! Mijn eerste kindje is van april 2022 dat word een stoere grote broer! Lijkt mij leuk om mama’s te spreken! Ik ga morgen denk ik contact op nemen met de verloskundige! Zo spannend weer allemaal!