356 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Wat leuk! Ik zit ook op 6+5 vandaag! Ik heb mijn tweede echo de 24e staan v ...
Ooh wat leuk! Dan lopen we gelijk😀
Ooh dus je hebt al een eerste echo gehad? 🙏
Heel spannend maar zo leuk!
Voor jou ook een eerste zwangerschap?
2 maanden geleden
Ik word as. zondag 35 en dit is mijn eerste kindje. De vader wil er helaas niets mee te maken hebben, dus sta er alleen voor. Het was niet gepland, maar wel ontzettend welkom. Ben alleen zo ontzettend bang dat er wat mis gaat, wat natuurlijk weer stress met zich meebrengt wat niet goed is. Hebben er mensen nog tips? Zit nu in week 5.
2 maanden geleden
Reactie op MelissaMonique
Ik word as. zondag 35 en dit is mijn eerste kindje. De vader wil er helaas ...
Gefeliciteerd! Wat een lastige situatie. Ik ben ook echt een stresskip en een gigantische denker. Mijn verloskundige zei als het misgaat kunnen we er simpelweg niks aan doen en ergens vond ik die nuchtere reactie fijn. Af en toe als ik er teveel over nadenk dan denk ik terug aan dat ze dat zei en dat helpt! Maar die eerste weken zullen voor mij nooit een pretje zijn. Hopelijk kan je het een beetje loslaten!❤️
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Gefeliciteerd! Wat een lastige situatie. Ik ben ook echt een stresskip en e ...
Ik hoop het ook! Probeer me ook te focussen op de leuke dingen en goed te eten, vitamines te slikken en zo. Ik hoop dat het allemaal goed komt want ik heb er echt zoveel zin in 😊
2 maanden geleden
Hoi! Wat leuk ik sluit me graag aan😊.
Ik ben op dit moment 25 jaar en in verwachting van me eerste kindje. Ben nu volgens berekening 5+3. 1 oktober de eerste echo super spannend 🥰
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Zo leuk!❤️
Super leuk!! Ik ben zelf 19 en nu al in verwachting van ons 1e kindje, zit nu in de 7 weken
2 maanden geleden
Wat leuk! Hallo allemaal, ik ben 19 en in verwachting van ons 1e kindje. We zouden heel graag willen weten wat het wordt! Ik zit nu op 7 weken 4 dagen. Over de namen zijn we al jaren aan het praten dus hebben gelukkig al een leuk lijstje opgestelt :)
2 maanden geleden
Hai allemaal, wat leuk dit! Ik sluit graag aan! :)
Ik ben 31, wordt volgende maand 32 jaar. Dit wordt hopelijk ons 1e kindje! Ik ben nu (denk ik) 5+3 weken zwanger en uitgerekend op 19 mei. Op 29 oktober staat de eerste termijnecho gepland en ik ben zo benieuwd! Ik vind t erg spannend en het voelt onwerkelijk, en tegelijkertijd ben ik zo blij en wil ik het wel van de daken schreeuwen haha.
Ik heb al een hele tijd een kinderwens, maar mijn vriend was er nog niet aan toe. Vanaf januari hebben we afgesproken om het te gaan proberen, omdat hij er aan toe was. Heel fijn! Heeft dus in mijn beleving wel een tijdje geduurd voordat het is gelukt, dus je kunt je vast voorstellen hoe blij en vol ongeloof we waren toen ik positief testte!
Mijn vriend wil wel graag weten wat het wordt, ik denk dat ik het leuker vind om verrast te worden. Maar dat kan ook nog veranderen haha. Namen zijn we nog niet echt mee bezig, eerst maar even afwachten of alles goed blijft gaan. Ik werk veel met kinderen waardoor een naam kiezen wel wat lastiger wordt en een jongensnaam vind ik sowieso lastig, maar daar komen we vast samen wel uit :)
2 maanden geleden
Hi allemaal,
Ik sluit ook graag aan ☺️ ik word aanstaande zondag 36 en ben geheel onverwacht in verwachting van ons 2e kindje.
We zouden binnenkort starten met IVF nadat mijn man ogenschijnlijk onvruchtbaar was geworden van chemobehandelingen….er was nog 1-3% kans op natuurlijke conceptie. Het voelt alsof we de grootste loterij ooit hebben geworden maar vind het tegelijkertijd echt heel spannend.
Omdat we nergens echt mee bezig waren, vermoed ik dat ik ergens tussen de 4,5 en 5,5 week zwanger ben. 8 oktober staat de eerste echo gepland.
Ik zou het niet erg vinden om het geslacht een verrassing te houden maar mijn man wil het nu al graag weten 😂 als het een meisje wordt, staat de naam al jaren vast, voor een jongen moeten we nog even onderhandelen 😉.
Heel veel geluk allemaal 🍀
2 maanden geleden
Reactie op suzanne_88
Hi allemaal,
Ik sluit ook graag aan ☺️ ik word aanstaande zondag 36 en be ...
Wauw wat een mooi verhaal❤️ hoe gaat het nu met je man? En hebben jullie een beetje kunnen wennen aan het plotselinge cadeautje?🥰 ik ben zelf ook onverwacht zwanger na eerst 2 kindjes via het traject te hebben gekregen. Natuurlijk heel anders als bij jullie! Maar ik moest wel even bijkomen van de schrik ofzo😅
2 maanden geleden
Hou je vast! Ik ben 54 en zwanger van mijn derde kindje. Mijn eerste twee kinderen zijn 26 en 24. Ik dacht al in de overgang te zijn tot ik ineens weer ongesteld werd. Voor mijn nieuwe partner de kans om voor het eerst papa te worden. Hij is 44.
Als alles goed blijft gaan zijn we uitgerekend op 24 mei
2 maanden geleden
Leuk!
Mijn vriend en ik zijn beide 26, over een paar maanden 27. Dit wordt ons eerst kindje! Helaas in juli al wel een miskraam gehad tussen de 5 en 7 weken, dus nu heel hard duimen dat alles goed blijft gaan🙏🏻❤️.
We zijn beide ook heel benieuwd wat het word, ookal zijn we blij met alles als het maar gezond is. Bij de laatste zwangerschap dacht ik dat het een meisje zou worden maar ik heb nu echt nog geen idee. Verschillende bronnen op het internet voorspellen een jongetje dus ben benieuwd haha. Ik ben vandaag 5+3 en we weten nu 2 weken dat we weer zwanger zijn🩷🩵. Qua namen zijn we vaak veel aan het grappen wat we willen maar we hebben al wel een paar in ons achterhoofd die we mooi vinden. Binnenkort maar eens een lijstje samenstellen😊