356 Reacties
2 maanden geleden
Wij worden beide deze week 25 en ik ben nu 6 of 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Afgelopen maand niks bijgehouden, omdat wij 2 oktober zouden beginnen aan ons fertiliteitstraject. Tot onze verbazing hadden we 12 september ineens een positieve test! 9 oktober hebben we pas de eerste echo, merk dat ik daar erg onrustig van wordt dat we nog zo lang moeten wachten. Vooral omdat dit zo onverwacht is. Namen zijn we natuurlijk druk mee bezig ✨️🥹
2 maanden geleden
Reactie op Faysel
Wauw wat een mooi verhaal❤️ hoe gaat het nu met je man? En hebben jullie ee ...
Dankjewel 😊♥️
Mijn man is nog ziek maar stabiel, en deze grote verrassing is een enorme positieve opsteker ☺️ ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend, vooral ook omdat ik nergens op gerekend had.
Ik kijk zo enorm uit naar 8 oktober, ik voel me mega zwanger maar wil graag een visuele bevestiging zien.
Jullie hebben ook een prachtig cadeau gekregen dus, van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ben je al helemaal gewend?
2 maanden geleden
Reactie op suzanne_88
Dankjewel 😊♥️
Mijn man is nog ziek maar stabiel, en deze grote verrassin ...
Och dat is ook wel moeilijk lijkt me. Maar wat fijn om dan zulk positief nieuws te krijgen op ander front dan❤️
Ja ontzettend dankbaar. Wát een cadeau dat het dan toch nog zo mag gebeuren!! Ik voel me lichamelijk knudde door de misselijkheid en moeheid die weer next level is deze keer, maar mentaal nu wel stabiel gelukkig.
Ik was wel echt geschrokken en blijheid en dankbaarheid leefden echt wel een week ofzo naast onzekerheid en vooral veel angst. Gelukkig zakken die laatste 2 nu zo ver naar de achtergrond dat ik nu kn zeggen dat ik gewend ben en ik begin er ook echt naar uit te kijken🥰 het is zo vreemd hoe je dat 2e lijntje kunt zien, een gat in de lucht springt en het volgende moment denkt: hoe gaan we dit doen? En dat dan even de overhand nam. Gelukkig kan ik nu weer relativeren😂 ik kijk er dus weer ontzettend naar uit en zie de kraamweek ook al weer helemaal voor me🥰 ik ben inmiddels 7+5 en we hebben een kloppend hartje mogen zien❤️ volgende week vrijdag de volgende echo met 9+1
2 maanden geleden
Reactie op Faysel
Wauw! Wat een bijzonder verhaal! Dat heb ik nog nooit gehoord. Hebben julli ...
Drie maanden geleden had ik een miskraam bij 5 weken. We wachten nu tot 12 weken voordat we het iemand vertellen. De vorige keer wisten mijn dochters het en waren heel enthousiast.
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Woow wat bijzonder zeg! Lijkt me heel gek om na zo lang weer “opnieuw” te b ...
Het is heel spannend. Vooral omdat mijn vriend nu nog aan de andere kant van Nederland woont.
één maand geleden
Reactie op rmd02
Heey mama’s! Hoe is het hier?
Moe haha! Ik heb op sommige dagen twee banen en merk dat ik dat toch echt heel veel vind.. maar op het ene werk weet ze het nog niet. Verder begin ik denk ik wat rekken te voelen in mijn onderbuik. Volgende week de termijnecho maar ben erg eigenlijk heel rustig onder en heb er best heel veel vertrouwen in nu! Hoe gaat het bij jou?
één maand geleden
Reactie op rmd02
Heey mama’s! Hoe is het hier?
Hier best slecht helaas. Ik heb een heftige hg zwangerschap wat met de dag erger wordt. Op dinsdag en woensdag ben ik alleen met mijn zoontje van 13 maanden. Gelukkig krijg ik veel hulp en gelukkig is m'n zoontje heel erg makkelijk. Maar het is zwaar!
één maand geleden
Wat leuk deze topic! Ik word as dinsdag 26 jaar en ben dan ook precies 8 weken zwanger van ons 1e kindje. Afgelopen week een extra echo gehad omdat ik aanhoudende buikpijn had, toen zagen we al een hartje kloppen! As vrijdag hebben we officieel de ‘eerste’ echo 🤍 We weten nog geen geslacht en naam zijn we het nog niet uit. Ik wens je een mooie zwangerschap toe 🫶🏼