356 Reacties

één maand geleden

Reactie op rmd02

Heey mama’s! Hoe is het hier?
Hier alles prima. Vandaag 7 weken en 3 dagen zwanger. Momenteel alleen wat last van moeheid verder niet echt iets🙏🏻 Maandag op 8+1 de eerste echo, kan niet wachten 🥹🫶🏻

één maand geleden

Vraagje, iemand geïnteresseerd in een groepsapp? Zat bij de vorige zwangerschap ook in een groep. Vond het wel leuk :)

één maand geleden

Reactie op Sulan

Moe haha! Ik heb op sommige dagen twee banen en merk dat ik dat toch echt h ...
Oooh respect wat intens zeg twee banen! Fijn zeg! Ik heb ook maandag mijn termijnecho! Heel benieuwd op welke datum ik uit ga komen. Verder ben ik ook wel door mn misselijkheidspiek heen alleen word ik soms snachts misselijk wakker en moet ik even wat eten.🙈 En ik zou echt dagen willen slapen…

één maand geleden

Reactie op heggeschaar

Hier best slecht helaas. Ik heb een heftige hg zwangerschap wat met de dag ...
Pittig he als je zwangerschap niet vanzelf gaat met een kleintje erbij! Ik ben nu 10 weken en mijn man zit 8 weken in Amerika dus snap echt dat je dat die dagen heel pittig vind!

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ik merk dat ik de ergste piek gehad heb! M'n misselijkheid gaat beter, moe ...
Aaah zo fijn! Hier ook wel over de piek heen denk ik haha!

één maand geleden

Reactie op Dnise94

Hier alles prima. Vandaag 7 weken en 3 dagen zwanger. Momenteel alleen wat ...
Spannend!!❤️

één maand geleden

Vandaag intake gehad bij de verloskundige, super fijn! Ik zit namelijk in het ziekenhuis omdat mijn zoontje te vroeg geboren was. Maar heel fijn om ook sociaal contact te hebben met de eerste lijn. En ze trakteerde me op een pretecho 😃. Een mega dikke navelstreng, nu al, was de conclusie. Grote kans dat deze weer net zo groot wordt als m'n zoontje 🤣

één maand geleden

Reactie op MonicavanIterson

Vraagje, iemand geïnteresseerd in een groepsapp? Zat bij de vorige zwangers ...
Ik wilde toevallig vragen of deze er al was! Ik zou het leuk vinden

één maand geleden

Ik ben 31, dit word mn 5de kindje, wil dit keer voor het eerst niet weten wat het word en ben vandaag 9 weken. Nee, ik schrijf wel namen op die ik mooi vind maar mn man wil er nog niks over horen haha

één maand geleden

Hi Allemaal! Wat super leuk deze groep. Ook hier voeg ik mij graag toe. Ik ben 28 en dit wordt mijn derde kindje. Momenteel ben ik 9 weken zwanger. Wij willen heel graag weten wat het wordt en mijn telefoon staat al bom vol met namen 😂

één maand geleden

Hey, super leuk! Mijn eerste dochter is ook van 2022 (mei). Toevallig, en ook onverwachts, zwanger geraakt onlangs. Hier wat dubbele gevoelens aangezien wij midden in een verbouwing zitten etc etc. Maaaargoed, wij gaan ervoor! Zelf ben ik 31, 2e kindje, 6 weken zwanger, nog niet bezig met de naam. 🙂

één maand geleden

Reactie op Danielle288

Hey, super leuk! Mijn eerste dochter is ook van 2022 (mei). Toevallig, en o ...
I feel you 1e kindje van 2022 Nu wel gepland maar erg snel in verwachting. En nog in een (doe het zelf) verbouwing wonen die nog veel tijd gaat kosten. Gaan zelfs een extra dag opvang betalen voor meer klusdagen

één maand geleden

Vraagje, iemand geïnteresseerd in een groepsapp? Zat bij de vorige zwangers ...
Lijkt mij heel leuk!

één maand geleden

Voor degenen die interesse in een groepsapp hebben, stuur je me een berichtje dan kan ik je er in doen. Mag niet openbaar :)

één maand geleden

Voor degenen die interesse in een groepsapp hebben, stuur je me een bericht ...
Ik heb interesse in de groepsapp

één maand geleden

Voor degenen die interesse in een groepsapp hebben, stuur je me een bericht ...
Ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd, weet niet hoe ik anders een berichtje stuur🙈

24 dagen geleden

Voor degenen die het leuk vonden om in een groepsapp te komen en een vriendschapsverzoek hadden gestuurd, ik heb jullie een berichtje gestuurd :) Als anderen het ook leuk vinden, stuur gerust een vriendschaps verzoek dan zorgen we dat je er bij komt :)

24 dagen geleden

Voor degenen die het leuk vonden om in een groepsapp te komen en een vriend ...
Lijkt me heel leuk!

24 dagen geleden

Lijkt mij ook heel leuk!

24 dagen geleden

Ik ben 22! Dit is mijn eerste kindje en ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje wordt😍 ik ben vandaag 11w 3d en de jongensnaam heb ik al maar voor een meisje nog niet!