356 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op MonicavanIterson

Vraagje, iemand geïnteresseerd in een groepsapp? Zat bij de vorige zwangers ...
Jaa lijkt mij erg leuk!

13 dagen geleden

Reactie op NoaMartínez777

Ik ben 22! Dit is mijn eerste kindje en ik heb heel sterk het gevoel dat he ...
Bij mij was het precies andersom. Hadden gevoel voor een meisje en al een naam, gisteren bekend dat we een zoontje krijgen 🤣💙

13 dagen geleden

Reactie op SanneLaureen

Bij mij was het precies andersom. Hadden gevoel voor een meisje en al een n ...
Lijkt me even schakelen als je het bijna zeker weet🤣 maar onwijs leuk!! gefeliciteerd met je zoontje🥹🩵

13 dagen geleden

Hoi hoi ik ben Raquel Ernsten en ben 32 jaar jong. Mama van drie jongens en nu is er een meisje onderweg. Ik ben 14+3 vandaag. Liefs Raquel

13 dagen geleden

Reactie op MonicavanIterson

Voor degenen die het leuk vonden om in een groepsapp te komen en een vriend ...
Ik zou we in de groepsapp willen

13 dagen geleden

Zelf ben ik 23 en mijn man is 22. Het is ons eerste kindje, 8 augustus zijn wij getrouwd en ik ben nu 13+4 wk 2 dagen langer getrouwd dan zwanger en net begin aug met de pil gestopt... zo wonderlijk. De 13 weken echo en de nipt waren beide goed🥰🥰 mijn man wil graag een genderreveal dus die hebben we 14 december 👶🏼🩵💕 ik dacht eerst echt een jongen maar nu weet ij het niet meer zeker.. namen hebben we voor beide geslachten al

10 dagen geleden

Lijkt me leuk!! Zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 23 jaar oud en mijn man 27

10 dagen geleden

Hai ik ben Kim, 32 jaar moeder van al 2 meisjes eentje van 4 en eentje van 1. Eind juli een missed abortion gehad en kort daarna toch alweer zwanger geraakt. Ben heel benieuwd naar het geslacht van dit kindje. Word constant heen en weer geslingerd tussen beidden. Maandag komrn we het hopelijk te weten. Ben steeds vrij misselijk en wat moe dat was ik bij de meiden ook. Weet ook dst het geen drol zegt😂

10 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

Hai ik ben Kim, 32 jaar moeder van al 2 meisjes eentje van 4 en eentje van ...
Ohjaaa al 18 jaar samen met mijn grote liefde hij is 33❤️❤️

10 dagen geleden

Wat spannend en leuk dat het nu als verrassing komt voor jullie! Ik ben zelf 31 jaar, nu ook onverwachts zwanger van ons eerste kindje. Enorm welkom! We weten niet wat het wordt want ik ben pas 13 weken nu. Aanstaande maandag weer een echo 😍