356 Reacties
2 maanden geleden
Ik vond een topic voor meiden die allemaal op 18 sept hun eerste echo hebben, deze kan ik nu niet meer terugvinden. Of vergis ik mij in die dag? Zien jullie deze topic nog ergens?
2 maanden geleden
Reactie op liesjemooi
Ik vond een topic voor meiden die allemaal op 18 sept hun eerste echo hebbe ...
Het is 16 sept dat groepje,ik heb hem dus later, nevermind*
2 maanden geleden
Ook ik mag aansluiten! Vorige week woensdag 21/08 licht positief getest met een 6 dagen early test van clearblue. Daarna elke dag getest met een ander merk en je ziet het hcg hormoon erg mooi oplopen. 05/05/2025 zouden we uitgerekend moeten zijn. Hopelijk gaat het deze keer goed 🤞 🍀 gefeliciteerd allemaal! 😊😊😊
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Zo leuk!! Ik denk dat ik ook 8 mei uitgerekend ben. Zo spannend allemaal! � ...
Ah zie echt veel 8 mei! Ben benieuwd wat de uiteindelijke datum na de echo zal zijn
2 maanden geleden
Hi allemaal! Vanmorgen een test gedaan na onze verre reis. Helemaal gedacht dat de jetlag mijn cyclus had verstoord had verstoord, maar nee. Vandaag 5 +3 weken zwanger! 🥺❤️
Ik ben 28, bijna een jaar getrouwd. Dit wordt ons 1e kindje en we twijfelen nog of we willen weten wat het wordt❤️
2 maanden geleden
Hi allemaal! Ik ben zelf (al) 31 en het is onze eerste zwangerschap. Ik merk dat ik het heel spannend vind en super onzeker ben of het allemaal wel goed gaat en gezond is. Volgens de berekeningen ben ik 3+6. Momenteel veel aan het uitzoeken, wat is er eigenlijk toch nog veel wat we hier niet over weetje, jeetje! We hebben een hele rij namen voor een meisje maar jongen wat lastiger. Mijn moeder heeft altijd gezegd dat we een tweeling krijgen, dus ben benieuwd. Ik sluit me graag aan bij jullie!
2 maanden geleden
Hoi, gefeliciteerd allemaal. Ik mag me ook aansluiten. Voor nu 5 mei uitgerekend. Over twee weken eerste echo. Spannend 🤗
2 maanden geleden
Opgestaan met meer helderrood bloedverlies. Ik ben bang het een missed abortion wordt. Ik ben enorm angstig.
2 maanden geleden
Reactie op liesjemooi
Opgestaan met meer helderrood bloedverlies. Ik ben bang het een missed abor ...
Ah nee… Hoever ben je nu?