356 Reacties

2 maanden geleden

Ik sluit me graag aan! Vermoedelijk 5 mei uitgerekend, maar deze zwangerschap is voor ons best een verrassing. Onze eerste 2 kindjes kwamen via het traject en deze zwangerschap is spontaan gebeurd🥰 17 september de eerste echo🥳 voorstel was 13 september maar dat vond ik een beetje vroeg. De hormonen komen nu wel langzaam op gang als een dieseltje😅 misselijkheid komt wat op zetten. Al begon die de vorige keren pas rond 5/6 weken. Spannend🤗 wel zin in weer

2 maanden geleden

Reactie op jongdejuul

Ah nee… Hoever ben je nu?
13dpo. Ik ben bang dat ik jullie moet gaan verlaten. De bloedingen zetten door als een echte menstruatie. Ben er heel verdrietig over. Ik heb net wel met mijn man een rondje gewandeld wat me goed heeft gedaan. Ik hoop dat het niet een al te pijnlijke situatie gaat worden. Ik heb ook de huisarts gesproken. Dit is voor ons de eerste ronde na onze kleuter, zij gaf aan dat dat het nu al zo "bijna" was dat dat een beter teken is dan als de test nooit positief is geweest. Dat geeft me ergens rust..

2 maanden geleden

Reactie op liesjemooi

13dpo. Ik ben bang dat ik jullie moet gaan verlaten. De bloedingen zetten d ...
Een beter teken dan niks nu voor een volgende ronde* Ik hoop dat wij later in 2025 ook een kleintje mogen krijgen alleen zal het dan geen Mei baby zijn helaas :(

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal, wat leuk zo’n topic en jullie berichtjes te lezen. Ik had vanmorgen een positieve test en het voelt erg onwerkelijk. Ik ben 34 jaar en dit is ons eerste kindje. Ik ben nu 4+1. We weten nog niet of we het geslacht willen weten en nog helemaal niet nagedacht over namen.

2 maanden geleden

Reactie op liesjemooi

Een beter teken dan niks nu voor een volgende ronde* Ik hoop dat wij later ...
Oh jee, sterkte. Fijn dat je je man om je heen hebt vandaag. Kan me voorstellen dat het een zware dag is.

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben 33 jaar en in verwachting van ons 1e kindje. Ben nu 4 weken zwanger. Wij willen niet weten wat het wordt. Ik ben al wel aan het nadenken over namen om zo al een lijstje met namen te hebben die mij aanspreken zodat we dit over een tijdje naast elkaar neer kunnen leggen.

2 maanden geleden

Reactie op Romyv123

Hai, gefeliciteerd allemaal! Ik ben 29 en het is onze eerste zwangerschap. ...
Spannend! Leuk dat je erbij bent!❤️

2 maanden geleden

Reactie op liesjemooi

Een beter teken dan niks nu voor een volgende ronde* Ik hoop dat wij later ...
Wat ontzettend heftig en naar voor jullie! Sterkte!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Faysel

Ik sluit me graag aan! Vermoedelijk 5 mei uitgerekend, maar deze zwangersch ...
Aaah wat een heerlijke verrassing dan! ❤️

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal, wat leuk zo’n topic en jullie berichtjes te lezen. ...
Zo leuk! Ik ben vandaag ook 4+1 denk ik! Tijd genoeg nog om over na te denken!❤️

2 maanden geleden

Reactie op NW-91

Hoi hoi, Ik ben 33 jaar en in verwachting van ons 1e kindje. Ben nu 4 wek ...
Leuk!! Leuk om het een verrassing te houden!❤️

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Zo leuk! Ik ben vandaag ook 4+1 denk ik! Tijd genoeg nog om over na te denk ...
Ik ben ook 4+1 vandaag! Lopen we gelijk :) 🩷

2 maanden geleden

Hier ook volgens mn app 4+1 🥰

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben zwanger van de tweede, nu 4+3, en ik heb al een zoontje van 14 maanden. Het was de tweede ronde raak en we zijn erg blij! Maar ik vind het ook wel spannend en ben benieuwd hoe we het straks met twee kleintjes gaan doen.

2 maanden geleden

Ik ben 35 jaar en net zwanger van ons eerste Enorm spannend allemaal en ik ben net 5 weken zwanger dus nog onwijs vroeg Uitgerekend volgens de app 29 april of 1 mei dus ik zit het op de grens Ik heb zelf wel wat moeite om te stoppen met roken Ik gebruik nu nicotine kauwgom maar dat schijnt ook niet ideaal te zijn 😅 en ja we zijn inderdaad ook al bezig met namen gewoon omdat het kan ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ik ben ook 4+1 vandaag! Lopen we gelijk :) 🩷
Wat leuk! Heel benieuwd wat de echo uiteindelijk gaat zeggen!😊

2 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Hier ook volgens mn app 4+1 🥰
Heel leuk! Benieuwd wat de echo uiteindelijk gaat zeggen!😊

2 maanden geleden

Reactie op Sasaver

Hoi! Ik ben zwanger van de tweede, nu 4+3, en ik heb al een zoontje van 14 ...
Zo spannend weer! Leuk dat je erbij bent!❤️

2 maanden geleden

Reactie op twinwolfje

Ik ben 35 jaar en net zwanger van ons eerste Enorm spannend allemaal en ik ...
Zo spannend! Aah dat is lastig! Ik zou zeggen gewoon doen voor je kindje als je straks een zwarte placenta ziet dat vergeef je het jezelf niet (ervaring van mijn moeder 46 jaar geleden). Hopelijk lukt het je snel! Bij mij hielpen lolly’s bij het stoppen met roken. Succes!❤️

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Zo spannend! Aah dat is lastig! Ik zou zeggen gewoon doen voor je kindje al ...
Ja het gaat redelijk Ik gebruik lollies en nicotine kauwgom en gewone kauwgom Gewoon doorzetten 😉