356 Reacties
2 maanden geleden
Hallo, Ik ben 29 jaar en net zwanger van ons eerste kindje. Wij hebben bijna een jaar in een traject gezeten dus zijn enorm blij dat het nu eindelijk eens een keertje gelukt is. Ik merk wel bij mijzelf dat ik het heel spannend vind en schrik heb dat het toch nog mis loopt en we een nieuwe IVF ronde moeten doen. Woensdag hebben we onze 2de bloedname. Als die goed is, krijgen we een datum voor onze eerste echo. Wij zijn nu 4+3 dagen zwanger.
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Mn testen zijn al een paar dagen een beetje hetzelfde… maak me toch echt ee ...
Maar veel donkerder gaat haast niet toch? Dus toch juist super?
2 maanden geleden
Ik ben zelf 22 en wij zijn in verwachting van onze eerste kindje en kunnen niet wachten om te weten wat het wordt. Inmiddels ben ik precies 5 weken zwanger. Namen hebben we nog niet over nagedacht, ik wil wel graag 2 namen voor onze kindje dit ook ivm met dat ik en mijn man niet het zelfde afkomst hebben.
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Jaa denk het ook hoor. Zit te veel in mn hoofd denk ik..
Snap je wel heel goed hoor 🥰 had net ineens ook een slijmpje met wat roze erin. Meteen paniek... mja lijkt me niet zorgelijk gelijk 😅
2 maanden geleden
Reactie op babysparkles
Snap je wel heel goed hoor 🥰 had net ineens ook een slijmpje met wat roze ...
Nee zo lang je niet echt bloed kan het zoveel dingen zijn. Je hebt ook beter doorbloed he dus je hebt ook veel sneller dat er iets van een vaatje knapt. Ik had net mn middagtest gedaan die is echt een knaller dus ben voor nu weer even gerustgesteld!🥰
2 maanden geleden
Hi ladies,
Ik ben zelf 39 jaar oud. Heb een dochter die vandaag 20 jaar is geworden. En een zoon die deze maand 12 jaar word. En ik ben pril zwanger en als mijn berekening klopt in mei uitgerekend. Ik weet even niet hoe ik mijn laatste menstruatie moet gaan berekenen. Ik begon 5 aug bloed te vegen. Tot 9 aug en toen begon ik zeg maar normale bloeding te hebben die ik maandelijks had. Dus weet niet of ik vanaf 5 of 9 aug moet rekenen. Lijkt me leuk zo een groep. X
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Aaah wat een heerlijke verrassing dan! ❤️
Ja echt een enorme verrassing! We zijn enorm dankbaar🥰 benieuwd hoe het allemaal verder gaat lopen. We hebben een meisje en een jongen en willen deze keer het geslacht waarschijnlijk ook een verrassing houden tot de geboorte. Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken om het niet te weten😅
2 maanden geleden
Reactie op Faatje84
Hi ladies,
Ik ben zelf 39 jaar oud. Heb een dochter die vandaag 20 jaar is ...
Ah spannend zeg! Dan moet je vanaf 5 augustus rekenen inderdaad, de 1e dag van je menstruatie
2 maanden geleden
Hey meiden...
Ik ben 39 jaar en ik heb een zoon van 10 jaar. Nu volgens de app 4+6 . Ik zou dan uitgerekend zijn op 5 mei 😄
Mijn vriend en ik vinden het heel spannend omdat wij eigenlijk een fertiliteitstraject in zouden gaan, omdat we al 1.5 jaar proberen zwanger te worden. Maar afgelopen cyclus geen ovulatietesten en temp bijhouden en op vakantie geweest.. en BOEM !! ZWANGER !
ik kan het nog steeds niet geloven, het is zo onwerkelijk!
Ik hoop echt dat het goed blijft gaan! Leuk om een groep te hebben!
Xxx
2 maanden geleden
Hoi allemaal ik ben nieuw hier dit is onze eerste zwangerschap en man wat duurt het wachten lang of het wel goed gaat en of het geen miskraam word. Tot nu toe heb ik nergens last van 😊 waneer gaan jullie het vertellen aan jullie vrienden en familie ik wil het zo graag maar toch misschien even de 12 weken afwachten.. groetjes
2 maanden geleden
Reactie op Romyv123
Hai, gefeliciteerd allemaal! Ik ben 29 en het is onze eerste zwangerschap. ...
Wat grappig ik ben ook op 4 mei uitgerekend dat betekent waarschijnlijk dat wij net zo ver zijn in de zwangerschap 😊
2 maanden geleden
Hoi allemaal. Ik ben nieuw op het forum. Ik ben 27 jaar en al 7 jaar gelukkig met mijn partner. Vandaag positief getest, het was in 1 keer raak! Nog steeds in shock maar wel ontzettend blij en dankbaar. Al vindt ik het wel erg spannend merk ik☺️ nu 4 weken en 5 dagen zwanger.
2 maanden geleden
Reactie op Terzine-bezzie
Hoi allemaal ik ben nieuw hier dit is onze eerste zwangerschap en man wat d ...
Ik heb het mijn beste vriendin meteen verteld, ik moest het echt even aan iemand kwijt. Het liefste vertel ik het ook meteen aan mijn ouders, maar die wonen niet in de buurt en ik vindt het zó onpersoonlijk om het via de telefoon te vertellen. Zit nog een beetje in dubio..