356 Reacties
2 maanden geleden
- 25 jaar
- 2e kindje, eerste is van 31-08-2023
- Zeker willen wij het geslacht weten
- nu net of bijna 4 weken
- naam nog geen idee
2 maanden geleden
Reactie op Terzine-bezzie
Hoi allemaal ik ben nieuw hier dit is onze eerste zwangerschap en man wat d ...
Zo spannend! Wij hebben het dichtbij staande familie al verteld en ik wat vriendinnen. Gewoon doen wat goed voelt. Ik vind dat er teveel taboe heerst op die twaalf weken een zwangerschap mag gevierd worden of het nu goed gaat of niet. Als het misgaat vertel je het toch ook aan mensen die dichtbij je staan!❤️
2 maanden geleden
Hoi allemaal ik ben 35 jaar, en vandaag 5 weken zwanger. Mijn partner en ik zijn 4,5 jaar samen en in verwachting van ons eerste kindje, heel spannend! Wij willen zeker weten wat het word . Over namen voor een meisje zijn we allang uit maar voor een jongen is beetje lastig, mijn vriend is een grote beatles fan, en hij zou graag Lennon als jongens naam willen , maar ik weet niet, nog even in dubio, nou 19 september eerste echo zou dan 7+1 moeten zijn dus even duimen dat alles goed is🤞
2 maanden geleden
Reactie op heggeschaar
- 25 jaar
- 2e kindje, eerste is van 31-08-2023
- Zeker willen wij het gesl ...
Hi! Ons meisje is van 21-08-2023 & ik maak me soms een beetje druk over het leeftijdsverschil. Ben nu 5 weken zwanger! De ene keer denk ik dat alles goed komt en het andere moment wordt het een grote chaos. Hoe denk jij erover? 🙈
2 maanden geleden
Reactie op SuperStormy
Hi! Ons meisje is van 21-08-2023 & ik maak me soms een beetje druk over ...
Ik heb er 1 van oktober 21 en 1 van oktober 23😅 daar zat 2 jaar tussen en was eigenlijk goed te doen. 2,5 was qua communicatie handiger geweest. Nu straks maar 1,5 jaar ertussen. Misschien chaos, maar ik zou het niet willen missen🥰
2 maanden geleden
Reactie op Faysel
Ik heb er 1 van oktober 21 en 1 van oktober 23😅 daar zat 2 jaar tussen en ...
Ah thanks voor het delen van jouw ervaring! Ik hoor overal 2 under 2 is heftig dus soms vind ik het wel een beetje spannend.. Maar kan me ook wel voorstellen dat er verschil zit tussen 1 of 2 jaar leeftijdsverschil 🙈
2 maanden geleden
Hoi!
Wat leuk, ik was toen ook lid van de januari groep 2022. ( Is er ook al een FB groep? )
Any way... Ik in een notendop;
•Ik ben 37 en wordt in december 38.
•Dit is mijn tweede zwangerschap.
•Wij willen wel weten wat het geslacht wordt!
• Ik ben nu 4+2.
• 3 oktober de eerste echo.
• We hebben al een zwikje namen voor een meisje of jongen.
😊
2 maanden geleden
Reactie op SuperStormy
Ah thanks voor het delen van jouw ervaring! Ik hoor overal 2 under 2 is hef ...
Ja met name kunnen communiceren met de oudste vond ik handig. Maar alsnog is het wel pittig van 1 naar 2 omdat je gewoon weinig “rust” voor jezelf overhoudt. Maar zorgen voor goede communicatie tussen jou en je partner en eventueel iemand buiten jullie gezin die ook af en toe even kan ontluchten is erg handig! It takes a village. Nou écht! 😅 ik vind het ook spannend deze derde er zo snel achteraan. De 2e erbij vond ik al heftig door veel ziek zijn van mijn kant maar nu ook weinig leeftijdsverschil😅 we gaan het zien. De eerste maanden gaan vanzelf voorbij en als ze kunnen zitten wordt het allemaal snel makkelijker😊
2 maanden geleden
Hoihoi!! Ik ben 25 jaar. Al een dochter van 4 jaar en nu zwanger van een 2e kindje. Vandaag 5+6 weken voor zover ik weet 🙈
En we willen het geslacht heel graag weer weten!
2 maanden geleden
Ik ben 19 jaar
Getrouwd
Zwanger van ons tweede kindje
3-4 weken ongeveer
Nee nog geen naam 😂 beetje vroeg
2 maanden geleden
Hello!
Ik ben 32 jaar
Op dit moment voel ik een beetje ongeloof. Vannacht rond half 5 een test gedaan en erachter gekomen dat ik in verwachting ben van mijn 2de kindje. Ik ben dan nu 3+5 als ik het goed uitgerekend heb en dus is voor nu mijn uitgerekende datum 17 mei 2025. 🥰 Ik hoop dat alles goed blijft gaan. 🥹
Bij de eerste wilden we het niet weten wat het werd en zullen we bij deze waarschijnlijk ook niet willen weten. Is echt een geweldig leuke ervaring!
Ik moet nog mn eerste echo gaan inplannen dus ik weet nog niet wanneer die gaat plaatsvinden🥲
2 maanden geleden
Hey! Wij verwachten ons eerste kindje in mei. Ik ben 29jaar en nu 5 weken zwanger, het voelt nog heel onwerkelijk allemaal! Ik heb nog (bijna) geen klachten, ben heel benieuwd wanneer ik echt "ga voelen" dat ik zwanger ben. Wij willen graag weten wat het wordt.😇 leuk om in deze groep mee te lezen.
2 maanden geleden
Hoi! Ik ben 27 jaar en ben nu 4+5 zwanger van mijn eerste kindje! Naam hebben we al een tijdje in ons hoofd en lijkt ons leuk om te weten wat het wordt
2 maanden geleden
Hoii ik ben 30 jaar oud heb 2 zoontjes van 9 en 2,5. 8 jaar samen met mijn vriend. Dit stond eigenlijk niet op onze planning dus we moeten nog even van de schrik bij komen, maar na een goed gesprek is het kindje natuurlijk van harte welkom. Het voel alleen nog zo onwerkelijk.. ik ben nu 4+5 me testen zijn nog heel licht ben benieuwd of ze netjes gaan oplopen deze dagen. Uitgerekende datum zal dan zijn 10 mei. & ja we hebben in totaal 3 jongens dusjah er is een lichte voorkeur “ weg met het taboe “ maar goed nog een jongen erbij ook prima zolang het maar gezond is dat is natuurlijk het belangrijkste 💕 een namen lijst had ik nog van me jongste zoontje opgeslagen dus wie weet 😂 vind het voor een jongen alleen wel een stuk moeilijker.
Mijn boys heten: Aiden boy & Zayn Lío