Hey allemaal,
Bij mij dochter had ik in de Januari 2022 ook een gezellig topic waarbij we kletsten en elkaar op de hoogte hielden van de zwangerschap lijkt me leuk om nu weer te hebben.
Ik ben deze maand onverwacht zwanger maar denk wel in mei te zijn uitgerekend.
Hoe is het met jullie en hoe voelen jullie je nu jullie weten dat er (weer) een kindje aankomt?
Wij zijn inmiddels helemaal aan het idee gewend en zijn zo blij. Zelf voel ik wel wat spanning omdat ik voor onze dochter een miskraam heb gehad. 6 september is onze eerste vroege echo (iets meer dan 5 weken).
Ik dacht ik zet wat vraagjes op rij om kennis te maken.
Hoe oud ben je?
Hoeveelste kindje?
Willen jullie weten wat het word?
Hoeveel weken ben je zwanger?
Zijn jullie al over een naam aan het denken?
Vanochtend de eerste echo gehad. Dacht dat het me wel wat spanning kon schelen maar pfoe wat kan mijn hoofd goed malen! Verloskundige zei dat alles er top uit ziet voor dit termijn!🤍
Hii, leuke topic!
Ik ben onlangs 26 geworden. Mama van 2 kindjes (juni 2021 en augustus 23). Nu zwanger van de 3e.. heel spannend aangezien de leeftijdsverschillen heel kort op elkaar zijn, vooral de “middelste” en de jongste binnenkort.
Ik ben zeker benieuwd naar wat het wordt haha. Wordt het een bestie van mijn dochter of een maatje van mijn zoontje. Heel leuk allemaal!
Ik ben nu nog maar 5 weken zwanger, dus nog even geduld🥳
Ik werd al gek over welke naam ik zou moeten geven, heb zowel voor jongen als voor meisje geen naam 😅 maar ik wacht eerst tot ik het geslacht 100% weet en ga dan pas erover nadenken. Scheelt heel veel nadenken🫣
Hii, leuke topic!
Ik ben onlangs 26 geworden. Mama van 2 kindjes (juni 2 ...
Hey dat klinkt als precies dezelfde situatie hier.
Ik ben alleen 3 jaar ouder dan jij🤪 maar ook een kindje van oktober 21 en oktober 23. Nummer 2 en 3 straks heel dicht op elkaar dus! Spannend. Ik ben ook 5 weken zwanger en heb al een dochter en een zoon. Maar bij deze gaan we het geslacht niet weten tot de bevalling (als ik dat kan volhouden)