356 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op AleksandraImane

Hii, leuke topic! Ik ben onlangs 26 geworden. Mama van 2 kindjes (juni 2 ...
Zo leuk!! Nog genoeg tijd om te bedenken gelukkig haha!🥰

2 maanden geleden

Ik ben 25 jaar. Zwanger van tweede kindje, wij hebben een kindje van nu 3,5 ❤️ In maart helaas een vroege miskraam gehad. 20 september eerste echo. Super spannend! Nu 5.1 weken. Wel over namen aan het nadenken maar vinden beiden iets anders leuk haha. Naam van ons eerste kindje waren we het direct eens. Wij willen wel graag weten wat het word met een pretecho. :)

2 maanden geleden

Reactie op MTvdw

Ik ben 25 jaar. Zwanger van tweede kindje, wij hebben een kindje van nu 3,5 ...
Ooh wat spanned nu! Ik ben ook 5+1 vandaag! 🥰

2 maanden geleden

Ik ben 30 en zwanger van mijn 3de kindje. Ik heb een zoon van 9 en een dochter van 6 Ik denk dat ik nu zo'n 4 weken zwanger ben. 7 oktober heb ik mijn eerste echo🥰

2 maanden geleden

Reactie op Evalien3

Ik ben 30 en zwanger van mijn 3de kindje. Ik heb een zoon van 9 en een doc ...
Ik ben ook 30 maar zwanger van eerste kindje. Ben ook 4 weken nu en echo op 8 oktober haha!

2 maanden geleden

Reactie op Evalien3

Leuk!🥰

2 maanden geleden

Hi, ik ben Kim (32 jaar) en ik ben nu 4 weken ongepland zwanger. Heb veel last van krampen en gerommel in mijn darmen. Daarnaast ook hele gevoelige borsten. Ben erg bang voor een miskraam! 😟 Leuk om hier andere dames te ontmoeten! Ik hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap zullen hebben! Liefs, Kim🌸

2 maanden geleden

Reactie op Jufje

Ik ben ook 30 maar zwanger van eerste kindje. Ben ook 4 weken nu en echo op ...
Wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap.🥰

2 maanden geleden

Reactie op KimvHoof

Hi, ik ben Kim (32 jaar) en ik ben nu 4 weken ongepland zwanger. Heb veel l ...
Zo spannend! Hier ook veel krampen. Maar zonder bloed vaak juist een goed teken!❤️

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Ooh wat spanned nu! Ik ben ook 5+1 vandaag! 🥰
Oeh toevallig! Leuk! 🥰 Jij hebt je eerste echo gehad? Zag het er allemaal goed uit? Ja heel spannend allemaal weer ❤️

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Zo spannend! Hier ook veel krampen. Maar zonder bloed vaak juist een goed t ...
Ja ik had al contact gehad met de huisarts, maar die zei ook dat het erbij kan horen. Vind het allemaal gewoon heel erg spannend! 🥰 Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️!!

2 maanden geleden

Oooo meiden zijn jullie ook zo hormonaal/humeurig? 😳 Mijn vriend kan echt niks goed doen op dit moment. Ik ben zoooo chagrijnig en reageer alles op hem af. Als iemand tips heeft voor een beter humeur dan hoor ik het graag 🙈😂

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Oooo meiden zijn jullie ook zo hormonaal/humeurig? 😳 Mijn vriend kan echt ...
Ik had er afgelopen woensdagavond enorm last van, wat gewoon uit gelopen is op een ruzie😓

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben 32 jaar en 4 + 4 zwanger van de eerste❤️ Ik ben ook heel benieuwd wat t wordt een wil dat zeker weten! Voor namen heb ik kinder eens gedownload toen we bezig waren met onze kinderwens, maar nog niet serieus nu mee bezig gewees. Ik vind het echt super spannend en kan niet wachten om het iedereen te verteller ook! Hebben jullie dat al gedaan aan vrienden of familie en hoe?

2 maanden geleden

Hi! Ik ben 34 jaar, en 5 weken zwanger van mijn tweede kindje. Voor mijn vriend wordt dit zijn eerste kindje. Ik heb al een zoontje van bijna twee uit een eerdere relatie. Ik ben wel nieuwsgierig wat het wordt, we hebben nog niet over een naam nagedacht. Door twee eerdere miskramen zijn we nu nog in de 'we zien het wel' fase. Heel blij, maar wel voorzichtig nog. Op 3 oktober is de eerste echo, als alles goed is kunnen we wat meer rust hebben denk ik!

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Oooo meiden zijn jullie ook zo hormonaal/humeurig? 😳 Mijn vriend kan echt ...
Ik herken het helemaal! Mijn vriend kan ook niks goed doen momenteel. Maar ik hou een lijstje bij van alles wat hij wèl goed doet en dat lees ik op zulke momenten door. En dan kan ik me inhouden om over het zoveelste pietluttige ding te klagen of chagrijnig te doen. Lukt niet altijd maar soms wel!

2 maanden geleden

Wat super leuk! Ik ben 26 en dit wordt ons eerste kindje. We willen graag weten wat het wordt en ik ben vandaag 5+5 weken. We wisten al een tijdje dat we voor een kindje wilden gaan, dus een lijstje met namen waren we al aan het voorbereiden 🤍😊.

2 maanden geleden

Reactie op Evalien3

Wat leuk. Hier een ongeplande zwangerschap van ons 3e kindje. Maar zo welkom! We hebben ook een zoon van 9 en een dochter van 6 jaar. Vandaag 6 weken zwanger. Geniet ervan!

2 maanden geleden

Reactie op KimvHoof

Hi, ik ben Kim (32 jaar) en ik ben nu 4 weken ongepland zwanger. Heb veel l ...
Hey, hier ook ongepland zwanger. 6 weken en ook heel veel last van krampen. Het maakt me ook heel ongerust.

2 maanden geleden

Hoi, ik word volgend weekend 30, dit zal mijn 3e kindje zijn. Heb al een zoontje van feb 22 en een zoontje van okt 23. Deze zwangerschap is allesbehalve gepland (door de pil heen) maar we gaan er het beste van maken. Ik ben er wel oke mee ondertussen maar was enorm verschoten toen ik een positieve test in mijn handen had. Ik denk ergens half mei uitgerekend te zijn maar heb natuurlijk mijn cyclus niet gevolgd ofzo...