16 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op MelissaaB
Wij hadden ook eerst andere naam en hebben het toen thuis een week “gebruik ...
Ja daar zat ik ook al aan te denken! Misschien ook wel mooi als je je kindje ziet, dat je dan voelt dat het klopt
9 maanden geleden
Reactie op Evaa
Ik vind Elize heel leuk. Emma ook! Als Emma voor jou echt dé naam is zou ik ...
Dankjewel voor je reactie 🥰 Daar heb je gelijk in. Leuk! En leuk om te horen dat je Elize een leuke naam vindt. Het past ook wel mooi bij de andere twee vind ik!
9 maanden geleden
Emma vind ik prachtig! Helaas mijn man niet zo, maar stond 7 jaar geleden al hoog op mijn lijstje voor onze dochter. Toen ook populair, denk dat je daar niet zo naar moet kijken..namen trends komen en gaan, uiteindelijk hebben wij onze dochter norah genoemd. Nu is nora/norah ook erg populair. Zolang je het zelf maar een mooie naam vind. En hier geen andere norah's in de klas hoor😋
9 maanden geleden
Elize en Emma zijn beide mooi. En passen allebei bij de andere namen. Persoonlijk vind ik Elize leuker.
Mijn zoon krijgt ook een populaire naam. De nummer 1 naam gegeven in 2024 in mijn stad. Ik heb ook getwijfeld over deze naam door de populariteit. Maar als je de naam altijd al mooi vindt en niemand in je directe omgeving heet zo, moet het je eigenlijk ook niet tegenhouden. Ik heb het idee van populair dus losgelaten en ik ben blij met de keuze.
9 maanden geleden
Als je Emma altijd al prachtig vindt, dan blijf je dat ook vinden. En dat het een populaire naam is, betekent dat heel veel mensen het een mooie naam vinden. Ik overigens geen geen 1 Emma, maar een mooie naam vind ik het zeker
9 maanden geleden
Dank jullie wel allemaal voor de reacties 🩷 Superleuk dat jullie meedenken!! Mijn man kwam nog met een suggestie die ik heeeel mooi vindt maar waarvan ik écht niet weet of je dat kan doen: Eloïse. Kun je die naam gebruiken vinden jullie of is dat not done ivm Eloïse van Oranje?
9 maanden geleden
Reactie op Kimmnessnoor
Emma vind ik prachtig! Helaas mijn man niet zo, maar stond 7 jaar geleden a ...
Emma en Norah passen trouwens ook heel mooi bij elkaar 😍
9 maanden geleden
Reactie op MamaMerel24
Dank jullie wel allemaal voor de reacties 🩷 Superleuk dat jullie meedenken ...
Heel mooi!! Staat prachtig bij Floris en Joëlle. Ik zou me totaal niet druk maken over Eloise van Oranje, er zijn echt ook nog heel veel andere Eloise's
9 maanden geleden
Dat Emma populair is zegt juist dat het een leuke naam is, gewoon voor gaan!
9 maanden geleden
Ik heb het niet nagerekend, maar mijn gevoel zegt dat de grootste mode is om je kind een zo origineel mogelijke naam te geven.
Waardoor een top 10 naam relatief niet meer zo vaak voor komt als bij de generaties uit 70, 80, 90s. Toen er nog vaak naamgenoten in dezelfde klas zaten.
Lekker doen, Emma is prachtig.
Vind het zelf mooier dan Elize.
(En wij gaan voor Floris als het een jongen wordt 🥰)