12 Reacties

Mijn voorkeur zou gaan naar of Silvie of Sylvie, maar dat is natuurlijk enorm persoonlijk🩷

vorig jaar

Ik vind Sylvie, Silvie of Sylvi wel leuk! Rowin is ook leuk, stoere naam!

vorig jaar

Ik zou het niet met een f maken. Het wordt dan onnodig moeilijk. Dan moet je dochter het sowieso altijd spellen. Persoonlijk vind ik een “y” sowieso niet mooi, maar goed, dat is persoonlijk. 😂 Ik vind Silvie het mooist kwa spelling, maar Silvi kan natuurlijk ook. Rowin heb ik nog nooit eerder gehoord. Dat is wel leuk, ik werk in de kinderopvang dus heb al aardig wat namen voorbij zien komen. Ik vind het wel een leuke naam, maar ik twijfel of ik het echt een meisjes naam vindt. Als je dat echt belangrijk vindt..🙈
Sylvie is leuk. Al is het een naam die je altijd moet gaan spellen.

vorig jaar

Mijn voorkeur zou sowieso naar een optie met een V gaan, maar dat komt omdat ik door jouw berichtje nu de sifilis niet meer weg kan denken 😂

vorig jaar

Bedankt voor alle input tot dusver! 🤗

vorig jaar

Silvi Rowin vind ik mooi 🥰

vorig jaar

Ik vind Sylvi heel mooi!

vorig jaar

Sylvie ! Of Silvie

vorig jaar

Ik zou zeggen: houd het simpel. Hoe zou je de naam in eerste instantie schrijven als je hem hoort? Die spelling zou ik aanhouden. Anders moet je dochter de rest van haar leven aan iedereen uitleggen hoe je haar naam spelt. Heb ik soms al met mijn achternaam, vind ik vet irritant.

vorig jaar

Fan van Rowin! Onze zoon heet Roïn, dezelfde uitspraak als Rowin