7 Reacties

25 dagen geleden

Ik ben nu 9+3 maar heb dit rond de 4/5/6 weken ook gehad. Niks raars zei mijn verloskundige! Mijn zus had het ook

25 dagen geleden

Ja heb ik ook, zo uit t niks ineens steken onderin de buik.. Heb ook tussendoor roze bloedverlies, al paar keer de VK gebeld door onzekerheid ken t namelijk niet van mn vorige zwangerschap maar t schijnt echt heel normaal te wezen ook door de groei van de baarmoeder etc..

25 dagen geleden

Hoi! Ik heb dit ook, en ben ook 6 weken zwanger. Ik probeer mezelf gerust te stellen door te zeggen tegen mezelf. Zolang ik geen bloed ziet komt het goed. Ik heb morgen me eerste echo. Ik zal het dan wel zeggen tegen me verloskundige.

25 dagen geleden

Tot ongeveer week 7 meerdere keren het gevoel van 1e menstruatiedag gehad. Helemaal panisch werd ik ervan. Het gevoel kan veroorzaakt worden door het groeien van de baarmoeder en het getrek aan ligamenten wat hiermee gepaard gaat. Momenteel geen last meer van en het vruchtje is tot nu toe blijven zitten. Hopelijk mag dit ook zo voor jou zijn. Ga je binnenkort naar de verloskundige?

25 dagen geleden

Ik ben nu 7+6 en had hier vorige week ook flinke last van. Is nu weg (soms heel mild). Verloskundige gaf inderdaad aan dat dit normaal is; het vormen van je baarmoeder, er zit iets “vreemds” enzovoort. Blijft toch spannend steeds dat komen en gaan van (nieuwe) “klachten”

25 dagen geleden

Ik ben blij te lezen dat meerdere zwangere vrouwen dit ervaren en dat bevestigd is dat dit normaal is! Ik heb dit ook zo nu en dan, al zeker een week (nu 7+1). Ik was erg angstig voor een miskraam, maar probeer mijzelf ook gerust te stellen dat ik geen bloed zie en dat het steeds ook weer wegtrekt. Als je gaat googlen wordt je niet vrolijk van de uitkomsten...

25 dagen geleden

Wat fijn jullie reacties, dank je wel! En zo te zien meer mensen die er onzeker van worden maar tot nu toe nog bij niemand slecht nieuws. Dat is een goed teken! Ik wilde morgen even bellen met het ziekenhuis, ik merk ook dat m’n andere zwangerschapsklachten minder zijn geworden maar ik weet wel dat dat sterk kan wisselen. Ik duim dat het bij iedereen goed zit🍀