13 Reacties
4 dagen geleden
Hier idd ook bijna 15 weken en nog steeds regelmatig overgeven, ondanks de medicatie van de gynaecoloog.
Je hoopt elke keer dat het de laatste keer zal zijn, maar helaas….
Ondertussen neemt de angst van nog maanden dit vervelende misselijke gevoel houden steeds meer toe😖
3 dagen geleden
Jup me too. Echt flinke tegenvaller want had zooo uitgekeken naar het tweede trimester. Ik ben ook ineens meer moe dan ik mijn hele eerste trimester was. Maar ik hou hoop dat het beter wordt 🤞
3 dagen geleden
2 zwangerschappen 9 maanden lang gebraakt. Nu deze zwangerschap lijkt het sinds week 13 opeens minder te worden.
2 dagen geleden
Deze zwangerschap geen last van, maar bij mijn 1e zwangerschap van week 9 tot week 16 elke dag een paar keer overgegeven. Daarna voelde ik me wel beter en hield het op. 3e trimester was wel weer zwaarder ook. Maar 2e trimester was een verademing. Dus ik hoop voor jullie dat het beter gaat worden.
één dag geleden
Ik ben inmiddels 15+3 weken zwanger en heb vooral 's avonds nog veel last van misselijkheid en overgeven.
één dag geleden
Reactie op PeED
Echt heel herkenbaar. Ik heb er vanavond even heel hard om gehuild, ik mis ...
Heeeel herkenbaar, duurt lang die dagen thuis hè? T liefst er lekker op uit of thuis rommelen met de kids.
Hopelijk snel betere dagen 🤞🏻
Ben al blij te zien dat er meer zijn die dit hebben.