4 Reacties

één maand geleden

Lastig zeg! Heb je ook erge krampen? Het is zo lastig te zeggen! Ik denk toch echt dat je zal moeten afwachten... 🫣 Bij m'n zoontje heb ik het hele eerste trimester door bloed verloren. Soms niks, soms rood, soms bruin/roze. Deze zwangerschap al meerdere keren na de seks spotting gehad, ook echt wel druppels helderrood. Maakt je zo onzeker, dus ik begrijp je goed! Alleen kunnen ze met dit termijn nog maar zo weinig! Ik denk dat als het hierbij blijft... het misschien gewoon innesteling is of je baarmoedermond die nu veeeel meer doorbloed is... m'n vk zei toen, dat zolang het geen menstruatie is met diezelfde heftige krampen, het niks ergs hoeft te zijn... Dusja, je hebt niet veel aan deze reactie haha! Maar wel wat herkenning! 🍀

één maand geleden

Reactie op sarah322

Lastig zeg! Heb je ook erge krampen? Het is zo lastig te zeggen! Ik denk to ...
Ja vervelend hè! Het maakt je zo onzeker. Heb nog geen moment blij kunnen zijn eigenlijk. 🫣 Nee geen erge krampen. Zijn vooral krampen die ik eigenlijk al had voordat ik wist dat ik zwanger was, en dus niet ongesteld werd en toen maar even een test ging doen voor de zekerheid haha. In iedergeval fijn dat je jezelf hier in herkend, ondanks dat ik nog een 1,5 week moet afwachten haha!

één maand geleden

Reactie op sarah322

Lastig zeg! Heb je ook erge krampen? Het is zo lastig te zeggen! Ik denk to ...
Hoi Sarah wat het bloedverlies bij jou ook op sommige momenten zo dat je maandverband gebruikte? Bijv. Voor de nacht? Mijn bloedverlies is nog niet zodanig dat ik elk uur maandverband moet wisselen, maar had het wel nodig in de nacht. Vk zegt ook twee kanten soms zit er meer een stolsel of donkerder bloed in icm rood bloed en soms weer bruinig🥹🥹

één maand geleden

Reactie op Sanne12393

Hoi Sarah wat het bloedverlies bij jou ook op sommige momenten zo dat je ma ...
Hi Sanne. Ik had dit wel. Ik hoefde ook niet elk uur te wisselen het was een soort lichte menstruatie. Ik had geen stolsels, geen heftige buikkrampen en het duurde maar 3 dagen en toch bleek het achteraf een miskraam. Ik duim voor jou dat het een plakkertje is!❤️