10 Reacties

één maand geleden

De box en kamertje hebben we bij ons zoontje rond de 30 weken neergezet. Dit was ook omdat ik toen vakantie had. De laatste puntjes op de i van de kamer was achteraf 2 dagen voor de geboorte 😅

één maand geleden

Rond 25w begonnen bij mijn vorige zwangerschap!

één maand geleden

Bij m’n vorige dochter zijn we begonnen met de kamer toen we het geslacht wisten, en na de 20 weken echo de grootste aankopen gedaan. Ik had de box toen al neergezet toen die binnenkwam. Maar nu zal die last minute komen te staan want neemt veel ruimte in haha.

één maand geleden

Oh joh bij mijn jongste dochter pas met 37 weken🤣.

één maand geleden

Hier bij de vorige na de 20 weken echo, nu even de vraag wanneer in verband met dat we ook nog gaan verhuizen

één maand geleden

Toen de nesteldrang begon toen ik net met verlof ging!

één maand geleden

bij ons was het: De eerste inkopen langzaam beginnen na goede 13 / 20wkn echo. Echt klaar zijn voor week 36 met essentiële dingen als wieg, autostoel, eerste kleding enz. (Eerder mag toch niet mee naar huis) Een box, die heb ik uiteindelijk alleen tussen maand 4 en 7 geleend en neergezet en amper gebruikt... (1e kind en geen huisdieren) Kinderkamertje helemaal af is leuk, maar een newborn slaapt toch nog wel even naast je eigen bed ;)

één maand geleden

Ik ben al wat kleding aan het kopen 😂 ernstig…. 🫣 en vooral rondkijken wat ik mooi zou vinden voor de babykamer en dergelijke.

25 dagen geleden

De box staat hier al haha, maar dan voor m'n oudste zoontje van 10 maanden, dus die laten we lekker staan. De rest gaan we denk ik in december/januari doen

22 dagen geleden

Wij hebben alles bij ons eerste kind gedurende de hele zwangerschap aangeschaft. En dan voornamelijk pas gekocht als het in de aanbieding is. Zoals met de Mazzeldagen van de Prenatal of een sale bij de Babydump etc.