10 Reacties

4 dagen geleden

Nou wat herkenbaar! Wilde hier juist een topic over openen. Op de opvang en bij mijn man doet de kleine dutjes van 1,5-2,5 uur. Bij mij vaak 30 minuten of korter. Dit is trouwens de laatste tijd, eerder deed hij bij mij ook langere dutjes. Dus geen tips helaas, wel herkenning.
Helaas geen tip maar wel ontzettend veel herkenning. Op de opvang of bij mijn schoonouders slaapt ze een hele goede dut maar bij mij is ze zo wakker. Alleen als we samen dutten op bed maakt ze een lange ruk

4 dagen geleden

Mijn dochter doet af en toe een langer dutje, zou t geen toeval kunnen zijn? Of reageer je sneller op t eerste geluidje terwijl ze eigenlijk nog niet uitgeslapen is?
Nou hier ook heel herkenbaar inderdaad🙈 bij mijn man sliep ze de laatste 2 keer ook 2,5/3 uur en bij mij soms drie kwartier, soms ook wel anderhalf uur, maar zolang gebeurt bij mij niet vaak.

4 dagen geleden

Hier aaaaaltijd de meest korte dutjes ooit haha! Zo kut

4 dagen geleden

Jep!! Hier ook. Al tijden, bij mij een kort dutje, als ik geluk heb een keer een lange. Bij mijn man slaapt ze gerust 2 uur

3 dagen geleden

Oooooh wat ben ik blij om deze herkenning te lezen. Ben ik toch niet gek🤣🤣🤣

3 dagen geleden

Reactie op SpontaneBij049553

Mijn dochter doet af en toe een langer dutje, zou t geen toeval kunnen zijn ...
Nee, ik ga er helemaal niet naartoe. Ik laat haar liggen, want ze huilt niet oid. Vaak valt ze na 40 minuten wel weer in slaap en slaapt ze nog een uur. Maarja dan kom ik weer in de war met het slaapschema🤣

Reactie op ZachtmoedigeDuin062585

Nee, ik ga er helemaal niet naartoe. Ik laat haar liggen, want ze huilt nie ...
Ik heb dit dus ook, op hoeveel dutjes zitten jullie nu?

Reactie op OptimistischeParel566435

Ik heb dit dus ook, op hoeveel dutjes zitten jullie nu?
3 dutjes… Maar de dagen beginnen net te kort te worden voor 3 dutjes en te lang voor 2 dutjes🤣 Twee dutjes kan alleen echt nog niet, want haar ochtenddutje is 30 minuten… waar zitten jullie nu op?