17 Reacties

één maand geleden

Hi! Zo herkenbaar. Ik ben nu 5+6 als het goed is en kan al heel de week mondjesmaat eten. Heb een hongergevoel, maar nergens trek in… probeer maar gewoon kleine beetjes te eten door de dag. Als ik te leeg raak, dan word ik wel een beetje misselijk. Fruit gaat wel het beste als ik dat eenmaal aan het eten ben :-) En… alles stinkt 🙈

één maand geleden

Ik ben 5 weken en heb het tegenovergestelde. Heb mega honger.

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ik ben 5 weken en heb het tegenovergestelde. Heb mega honger.
Ik krijg niks door me strot heen😃 totaal geen lust🫣

één maand geleden

Reactie op EmpathischeLavendel075604

Hi! Zo herkenbaar. Ik ben nu 5+6 als het goed is en kan al heel de week mon ...
Oke dus ik ben niet de enige😊 ik probeer wel maar na een paar hapjes moet ik stoppen met eten 🤮

één maand geleden

Ik heb ook echt geen honger en vind alles vies. Vooral het drinken is een probleem, water en thee wat ik dus altijd m’n hele leven al drink lust ik niet meer. Wil alleen appelsap en melk maar dat kan natuurlijk niet! Hopelijk gaat dit snel over

één maand geleden

Same here! Ik denk normaal de heeeeele dag aan eten, maar nu kan niets me meer bekoren. Ik eet het liefst de hele dag druiven 😂 maarja moet ook een beetje op de suikers letten hé.

één maand geleden

Hier hetzelfde! Zal wel goed wezen denk ik dan 😅

één maand geleden

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 🙈 sterkte en succes allemaal! Ik hoop dat de eetlust snel weer terugkomt!

één maand geleden

Is het wel goed dat ik zo veel eetlust heb dan…? 😅 heb zo veel cravings…

één maand geleden

Reactie op Riri7

Is het wel goed dat ik zo veel eetlust heb dan…? 😅 heb zo veel cravings…
Ja dat kan ook , het kan ook andersom:)

één maand geleden

Reactie op VeeViolet

Hier hetzelfde! Zal wel goed wezen denk ik dan 😅
Denk het ook alleen wat minder energie heb net een anderhalf uur dutje gedaan😄

één maand geleden

Reactie op Marona2204

Same here! Ik denk normaal de heeeeele dag aan eten, maar nu kan niets me m ...
Eet smaaklijk 😀🍇

één maand geleden

Hier ook! 4 weken. Heb helemaal geen honger, moet mijzelf dwingen te eten. En als ik dan eet gaat het wel. Veel dingen smaken anders, of zijn veel smaaklozer.

één maand geleden

Ik heb bij alles wat ik ruik dat ik denk bah.. en als ik aan eten denk, denk ik gadver.. maar ik heb wel een honger gevoel en zodra ik dan wat gegeten heb voel ik mij weer veel beter. Weer veel meer energie. Maar ik heb wel moeite elke keer met het eerste hapje nemen. Dus herkenbaar ja 😂😂

één maand geleden

Reactie op LSylvia

Ik heb bij alles wat ik ruik dat ik denk bah.. en als ik aan eten denk, den ...
eerste hapje nemen juist dat is hem gewoon geen trek😃 Heb net wat proberen te eten na een paar hapjes was ik echt klaar en kan je nagaan het is bijna 13:00 uur had tot nu toe niets gegeten. Ik dacht hup arzu nu moet je😄😄

één maand geleden

Reactie op Arzu23

eerste hapje nemen juist dat is hem gewoon geen trek😃 Heb net wat proberen ...
Ja ik heb ergens gelezen dat je juist misselijk kan worden als je niks / weinig eet.. merk ik ook echt als ik weinig heb gegeten dan word ik naar. Dus hoe moeilijk het soms ook is, even schop onder mijn reet en gewoon eten, al is het wat kleins 🙈😊

één maand geleden

Reactie op MiniMe2025

Hier ook! 4 weken. Heb helemaal geen honger, moet mijzelf dwingen te eten. ...
ja bij mij ook ,ik was gek op gebakken ei maar nu heb ik de helft helaas moeten weggooien met 2 hapjes was ik er klaar mee. ☺️