19 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet of het iets is om zorgen te maken maar ik (rond 8+3 ofzo) heb precies hetzelfde!

één maand geleden

Reactie op YayaB

Ik weet niet of het iets is om zorgen te maken maar ik (rond 8+3 ofzo) heb ...
Oke in ieder geval fijn te horen als iemand dit herkent. Maak ik mij meteen iets minder zorgen haha.

één maand geleden

Reactie op siempra1986

Oke in ieder geval fijn te horen als iemand dit herkent. Maak ik mij meteen ...
Dat had ik dus ook toen ik jouw topic zag! Ik heb verder trouwens ook geen buikkrampen ofzo. 🤞🤞 Voor ons allebei.

één maand geleden

9+2 en ik word wakker met hetzelfde vandaag, maak me ook wel wat zorgen 😣

één maand geleden

Ik maak me ook al dagen zorgen, vooral in de ochtend. Het valt me op dat in de loop van de dag mijn borsten weer gevoeliger worden.

één maand geleden

Ik maak me ook al dagen zorgen, vooral in de ochtend. Het valt me op dat i ...
Ik heb dit dus ook precies vanaf 8+5.. zelfs het gevoel dat mijn borsten weer wat puntiger zijn en minder vol. Wel een goede echo gehad maar dit is zenuwslopend…

één maand geleden

Reactie op DS1991

Ik heb dit dus ook precies vanaf 8+5.. zelfs het gevoel dat mijn borsten we ...
Kan ik me voorstellen ja.. Maar als je in de middag/avond gewoon weer gevoelige borsten hebt en je hebt een goede echo gehad, zal ik me niet zo'n zorgen maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk..

één maand geleden

Kan ik me voorstellen ja.. Maar als je in de middag/avond gewoon weer gevoe ...
Ja heb je ook helemaal gelijk in! Vind het lastig op mijn lichaam te vertrouwen na 3 mk..

één maand geleden

Reactie op DS1991

Ja heb je ook helemaal gelijk in! Vind het lastig op mijn lichaam te vertro ...
Oef, dat klinkt zo bekend, ik heb eerder ook 3x mk gehad. Mijn vorige zwangerschap was gelukkig wel goed, dus het kan ook zomaar goed gaan :). Maar ik snap helemaal dat je elke kleine twijfel voelt (heb ik ook nog). Ik duim voor je!!

één maand geleden

Reactie op DS1991

Ja heb je ook helemaal gelijk in! Vind het lastig op mijn lichaam te vertro ...
Och jeetje.. wat naar. Snap dat je dan het vertrouwen een beetje kwijt bent. Ik hoop dat het dit keer wél goed verloopt 🤞🙏

één maand geleden

Dank jullie wel 🫶🏼. Wens jullie hetzelfde!

één maand geleden

Hier 8.2 en word ook wakker zonder ochtendmisselijkheid.. stelt me enigszins gerust dat jullie ook minder symptomen ervaren. Liefs voor jullie!

één maand geleden

Ik heb vandaag een goede echo gehad!(9+1, dus verder dan ik dacht). De verloskundige vond mijn verhaal verder ook niet raar ofzo

25 dagen geleden

Ik zit ook in hetzelfde dezelfde, ik voel me precies ineens niet meer zwanger.. bij elk dingetje dat ik voel denk ik gelijk ja, het is buikpijn.. het is zover 🥺

24 dagen geleden

Reactie op Lovalo

Ik zit ook in hetzelfde dezelfde, ik voel me precies ineens niet meer zwang ...
Herkenbaar, eergisteren had ik enorm pijnlijke borsten, gisteren opeens helemaal niet meer. Word er echt gek van. Vandaag 6 weken en kan vrijdag voor een echo gaan. Duurt een eeuwigheid met deze onzekerheid

7 dagen geleden

Ik wilde hier nog even reageren voor de meiden die die later wellicht teruglezen. Verminderingen van (sommige) symptomen is blijkbaar heel normaal en hoeft niks te betekenen want wij hebben vandaag een prachtige termijnecho gezien🩷

7 dagen geleden

Ik heb dit ook, en me verloskundige zei vandaag dat dit komt door de hormoonschommeling, ik ben 8 weken, dit is helemaal normaal

7 dagen geleden

Ik herken dit ook. Later op de dag wel wat gevoeliger en ook mijn tepels zijn nog wel gevoelig. Ik heb hier vrijdag ook echt enorm over in gezeten. Zat er echt even doorheen en voel(de) me enorm onzeker. Volgende week woensdag de termijn echo dus nog even geduld. Het is ook zo lastig want je kunt er niks aan doen anders dan afwachten…😔

7 dagen geleden

Ik ben vandaag 9+1, van een tweeling. Termijn echo vandaag gehad en alles was dik in orde. Heb nu vanaf 8 weken amper klachten. Alleen m’n tepels zijn gevoelig. Soms ineens opgeblazen. Je lichaam “went” ook aan het hcg. Ene meer en sneller dan de ander. Verloskundige, gynaecoloog geven aan dat het normaal is dat je klachten schommelen of dus wegblijven. Heb inmiddels nog weer een echo gehad? Je kunt altijd bij twijfel zelf nog een echo inplannen bij de verloskundige, die moet je dan wel zelf betalen. Heb ik vorige week ook gedaan, vond het €40 zeker waard!