6 Reacties

één maand geleden

Hey, ik heb ook weinig symptomen behalve dat ik onderin m’n buik wat steekjes en krampjes en trekkend gevoel heb. Echt wel het gevoel dat er iets gaande is. Ik ben vandaag ook 4+1 en een knallende test. Maak je geen zorgen, komt goed

één maand geleden

Reactie op nickylaane

Hey, ik heb ook weinig symptomen behalve dat ik onderin m’n buik wat steekj ...
Dat gevoel heb ik dus vandaag niet meer gehad. Gisteren avond nog wel :( Ik probeer het los te laten maar dat is echt lastig

één maand geleden

Ik ook de gehele week symtomen en nu 2 dagen niks.

één maand geleden

Hey, ik heb in mei ook een vroege miskraam gehad en de onzerheid waarover je spreekt is ZO REAL. Als ik symptomen heb(bij de miskraam kreeg ik veel ergere krampen in de buik) ben ik bang dat het weer veranderd in een miskraam, heb ik geen symptomen ben ik ook bang dat het veranderd in een miskraam(bij de miskraam gingen de pijnlijke borsten meteen weg)? Ik word gek van mezelf echt waar. Vooral omdat de wens zooo groot is. Ik voel je dus helemaal. Misschien kan je bij de VK met 5 weken een vroege echo aanvragen? Wellicht stelt je dat gerust. Geef aan dat je enorm onzeker bent en dat het je dagelijke activiteiten belemmert. Succes met alles 🥰

één maand geleden

Reactie op Sdea

Hey, ik heb in mei ook een vroege miskraam gehad en de onzerheid waarover j ...
Ik heb daar wel over nagedacht, maar ik heb de vorige keer met 5+6 een echo gehad en die was goed. Met 7+2 weer en die echo was niet goed. Het heeft voor mijn gevoel dus niet echt een toegevoegde waarde om al zo vroeg een echo te hebben.. je zit dan toch weer 1,5 week in onzekerheid. Ik moet “gewoon” accepteren dat die onzekerheid nog een kleine 3 weken blijft bestaan. Lastig, maar ik denk dat het niet anders is :)

één maand geleden

Reactie op Sdea

Hey, ik heb in mei ook een vroege miskraam gehad en de onzerheid waarover j ...
Jij ook succes! 🍀 Hopelijk beide een goede zwangerschap en een gezond kindje in mei ❤️