23 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb dit wel meegemaakt met mijn ex waar ik ook ICSI traject mee had. Maar de laatste poging heb ik 1 dag voor de punctie gezegd dat ik wilde scheiden en ben nu gelukkig gescheiden. Je mag me wel toevoegen hoor als je wil kletsen :)

4 dagen geleden

Reactie op EarthwormJim

Ik heb dit wel meegemaakt met mijn ex waar ik ook ICSI traject mee had. Maa ...
Maar was je toen ook zwanger of dat niet?

4 dagen geleden

Ik kan je niet verder helpen maar jeetje meid, respect voor je! Heel goed dat je voor jezelf en je kindje kiest. Dat kleine leventje is veel meer waard dan dit! 🤍

4 dagen geleden

Reactie op dodominique

Maar was je toen ook zwanger of dat niet?
Heb wel een zwangerschap gehad maar miskraam met 7+- weken. Nu wel zwanger maar van mijn eerste liefde. Maar ik herken dus wel alle punten van aggressie en situaties die je meegemaakt hebt.

4 dagen geleden

Reactie op sarah322

Ik kan je niet verder helpen maar jeetje meid, respect voor je! Heel goed d ...
Ik weet niet maar de dag ervoor heb ik hem/haar zien bewegen en zwaaien en toen is er een soort oerkracht ontstaan of zo

4 dagen geleden

Dus als je specifiek over dat soort zaken wil kletsen mag je me altijd toevoegen. Heb wel een vervelende exvrouw bij mijn huidige partner waar het ook niet gemakkelijk mee is aangezien hij ook twee kinderen heeft uit zijn vorig huwelijk.

4 dagen geleden

Reactie op dodominique

Ik weet niet maar de dag ervoor heb ik hem/haar zien bewegen en zwaaien en ...
Dat is heel goed. je beschermt je kindje en je bent nu al een top moeder!

4 dagen geleden

Hier niet het zelfde. Maar ik wil je wel heeel veel sterkte en kracht toewensen ❤️❤️❤️

4 dagen geleden

Ik maak niet het zelfde mee, maar mensen om mij heen hebben helaas soortgelijke situaties 😔 ik lees je verhaal en vind je onwijs sterk! Ik wou dat de gene die ik ken jouw kracht had. Heel veel sterkte en kracht verder nog toegewenst 🤗

4 dagen geleden

Wat een verdrietige situatie. Maar wat sta je er krachtig in! Knap en dit komt helemaal goed samen met je kleine. Zet hem op meid en probeer ondanks alles lekker te genieten van je zwangerschap. Laat hem dat je niet afnemen😘

4 dagen geleden

Ik heb nooit in zo’n situatie gezeten maar wil je wel echt zeggen dat je zo goed gehandeld hebt. Het lijkt me zo moeilijk na een traject dat je eindelijk zwanger mag zijn, je partner dan zo’n ontzettende klootzak blijkt te zijn. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Je bent een top mama, nu al!

4 dagen geleden

Ik ben niet bekend met situatie als deze maar als ik je bericht zou lees, dan kan ik enkel maar denken.. echt respect, je bent nu al een top mama! Jij komt er wel!

4 dagen geleden

Zo hey.... respect voor jou! Je mag super trots zijn op jezelf hoe je hebt gehandeld 🙏🏻 ik hoop voor jou en je kindje dat jullie samen een fijn huisje gaan vinden en dat geluk aan jullie zijde zal gaan staan ❤️ heel veel succes and you got this!

4 dagen geleden

Wat verdrietig, en wat ontzettend dapper van je hoe je gehandeld hebt. Daar heb ik veel respect voor! Je kindje heeft het getroffen met zo'n lieve en sterke mama. Veel sterkte toegewenst in alles!

3 dagen geleden

Heftig en helaas herkenbaar. Bij mijn vorige inmiddels best wat jaren geleden zwangerschap exact hetzelfde meegemaakt. Al was het toen voor mij een ongeplande zwangerschap. Ik heb ook voor mezelf en de baby gekozen. Het is een zware tijd geweest maar alles is op z'n pootjes terecht gekomen. Je mag een berichtje sturen.

3 dagen geleden

Je mag zo ontzettend trots op jezelf zijn lieve mama! Natuurlijk komen er nu wat onzekerheden op je af, maar dat is niks vergeleken je kindje en jezelf zorg geven + een zodanig onstabiele man in je buurt! Het gaat echt alleen maar rustiger en beter worden❤️❤️❤️

3 dagen geleden

Echt heel erg knap van je, goed gedaan!!! Niet100% vergelijkbaar maar ben jaren psychisch mishandeld door mijn ex, toen ons zoontje 5 maanden was gingen we uit elkaar en tot op heden zit hij mij nog dwars, op allerlei manieren. Mocht je contact willen, dan hoor ik het wel. Sterkte!

3 dagen geleden

Niet deze situatie, maar wil zeggen dat ik t superknap van je vind en heel veel sterkte. Je klinkt als een hele sterke vrouw en je kan dit ❤️❤️❤️

3 dagen geleden

Wauw wat een moeilijke situatie en wat goed dat je voor jezelf en je kindje bent opgekomen. Hoe moeilijk het ook gaat worden, you got this girl!

3 dagen geleden

Jeetje wat een heftig verhaal. Ik kan je helaas niet ondersteunen met een soortgelijk verhaal, maar wil je wel heel veel sterkte en liefde wensen! Ik vind het ontzettend knap van je dat je dit zo gedaan hebt. Nu al een power mama 😉🍀